Ostatnie przeczytane w tym roku i pożegnanie. Ano niestety. Pożegnać się czas z Biblionetką. Nie taka łatwa to dla mnie decyzja, ale odtąd tylko czytać będę, a pisanie o czytaniu ograniczę do Facebookowej grupy.
Mam nadzieję, że Wasz rok czytelniczy był co najmniej tak udany jak mój.
83/104
Doll story (
Urbaniak Michał Paweł)
Ocena: 5/6
Gatunek: literatura polska
Wiwisekcja relacji. Trudnych, zawikłanych, bolesnych. Komplikowanych jeszcze często na własne życzenie bohaterów manipulacjami i wiązanych w taki węzeł, którego rozwiązać już nie sposób.
84/104
Dziś zanucę ci kolędę (
Szarańska Joanna)
Ocena: 4/6
Gatunek: literatura polska
Ta mniej udana świąteczna historia, ale niech już jej będzie. ;)
85/104
Ekstremalni: O bohaterach, którzy narażają życie, by ratować innych (
Jaroń Dariusz)
Ocena: 4,5/6
Gatunek: literatura faktu
Opowieści o bardzo ciekawych ludziach i ich pracy.
86/104
Gad: Spowiedź klawisza (
Kapusta Paweł)
Ocena: 6/6
Gatunek: literatura faktu
Wstrząsająca, dla mnie absolutnie niezwykła książka o ludzkim wymiarze człowieczeństwa.
87/104
Gruba: Reportaż o wadze i uprzedzeniach (
Mamczur Maria)
Ocena: 4/6
Gatunek: literatura faktu
O uprzedzeniach, zdrowiu i różnicach w podejściu do życia. Oraz o tym, jak mało wiemy na dany temat, dopóki się z nim nie zetkniemy osobiście.
88-89-90/104
Wiosna zaginionych (
Kańtoch Anna)
Lato utraconych (
Kańtoch Anna)
Jesień zapomnianych (
Kańtoch Anna)
Ocena:
5/6
5/6
4/6
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Bardzo dobry cykl, pomijając ostatni tom, który trochę mnie wynudził.
91/104
Ogród (
Dvořáková Petra)
Ocena: 4,5/6
Gatunek: literatura zagraniczna
Przykra historia o tym, jak wiele złego może zdziałać ocenianie.
92-93/104
Sprawiedliwy oprawca (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
Śmierć nadeszła wczoraj (
Marinina Aleksandra (właśc. Aleksiejewa Marina))
Ocena: 5/6
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Marininę uwielbiam bezdyskusyjnie i jestem w tym absolutnie nieobiektywna. Szkoda tylko, że już niedużo mi zostało.
94/104
Szukając diagnozy: Tajemnicze i zaskakujące przypadki medyczne (
Sanders Lisa)
Ocena: 5/6
Gatunek: popularnonaukowa
Medyczne to też u mnie książki pasjonackie, więc wiadomo, czytam jak najlepszą powieść.
95/104
"Topniejące serce" Joanna Tekieli
Ocena: 5,5/6
Gatunek: literatura polska
Przepiękna niepapierowa opowieść. Z bardzo życiowymi wątkami, na przykład ciężkiej pracy i trudu prawdziwego wybaczenia.
96/104
Zaczarowana zima w Olszowym Jarze (
Tekieli Joanna)
Ocena: 5
Gatunek: literatura polska
No i na koniec roku początek ładnego cyklu.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.