Dodany: 25.02.2018 20:39|Autor: Monika.W
Zakupy książkowe w 2018 roku
Czytatka dotycząca zakupów jest obowiązkowa. Zakładam z dużym opóźnieniem, bo... bo dopiero 25 lutego kupiłam pierwszą książkę w tym roku.
1.
Śmierć w Pont-Aven (
Bannalec Jean-Luc (właśc. Bong Jörg))
- Dedalus na Brackiej, miałam ochotę na kryminał, 12pln
Zawstydziłam się, że już marzec, a ja wciąż z 1 książką. I sama sobie udzieliłam rozgrzeszenia na wejście do ulubionego antykwariatu na Solcu. Efekt:
2.
Srebrne orły (
Parnicki Teodor)
- gdzieś zagubiłam swój egzemplarz. A znalazłam ładne wydanie PAXu, prawie nie zniszczone.
3.
Przygody Sindbada Żeglarza (
Leśmian Bolesław (właśc. Lesman Bolesław))
- piękne wydanie w płótnie, z ilustracjami Zofii Fijałkowskiej. Nie znam tego Leśmiana
4.
O twórczości Wyspiańskiego (
Grzymała-Siedlecki Adam) - rok Wyspiańskiego, wystawa w MNK, decyzja chwili. Nie wiem też nic o autorze. Będzie zaskoczenie.
5.
Nowele wybrane (
Reymont Władysław (Reymont Władysław Stanisław; właśc. Rejment Stanisław Władysław))
- 3 tomy, w ramach dzieł wybranych. Nie mogę znaleźć roku wydania, dziwne.
I 4 kryminały ze starej serii z kluczykiem:
6.
Ruchomy cel (
MacDonald Ross (właśc. Millar Kenneth))
7.
Sprawa Galtona (
MacDonald Ross (właśc. Millar Kenneth))
8.
Żegnaj, laleczko (
Chandler Raymond)
9.
Blondynka z podbitym okiem (
Gardner Erle Stanley)
Pojawił się kolejny tom Jeżycjady. Zawsze kupuję. Potem narzekam, ale zawsze kupuję:)
10.
Ciotka Zgryzotka (
Musierowicz Małgorzata)
Franaszek napisał tym razem biografię Herberta, nie mogłam pozostać obojętna:
11.
Herbert: Niepokój: Biografia I (
Franaszek Andrzej)
i
Herbert: Pan Cogito: Biografia II (
Franaszek Andrzej)
Uznaję, że to jest jedna książka. Rozbijanie na 2 książki takich pozycji, to według mnie nieporozumienie.
12.
Dziewczynka z zapalniczką (
Czubaj Mariusz)
- kolejny tom o profilerze Rudolfie Heinzu, może pokona moją niemoc czytelniczą.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.