Dodany: 12.02.2019 15:33|Autor: Olimpia
Książki na Walentynki cz. 2
Dzisiaj przedstawiamy część 2 listy książek na Walentynki. Propozycje: Marylka, Stephanie, Kakyuu i Ktryi.
Nietypowo, ale miłości tam pełno ;)
1. Epoka hipokryzji: Seks i erotyka w przedwojennej Polsce (Janicki Kamil)
2. Cały ten seks: Kroniki podkasane (Sieczkowski Grzegorz)
Ci zawsze byli pełni uczuć:
3. Najlepiej w życiu ma Twój kot (Szymborska Wisława, Filipowicz Kornel)
Klasyka klasyczna:
4. Przeminęło z wiatrem (Mitchell Margaret)
Klasyka współczesna:
5. Love Story czyli O miłości (Segal Erich)
I polska:
6. Con amore (Berwińska Krystyna)
I lirycznie-klasycznie:
7. W malinowym chruśniaku (Leśmian Bolesław (właśc. Lesman Bolesław))
I o miłości do sowy, która wykluczyła inne miłości z życia osoby kochającej:
8. Sowa Wesley (O'Brien Stacey)
I o kochających:
9. Miłość (Gardell Jonas)
10. Hotel złamanych serc (Moggach Deborah) - na przekór tytułowi, serca w tej powieści mają szanse być uleczonymi
11. Najlepsze chwile w życiu (Haran Maeve) - wbrew stereotypom, nie są one przywilejem młodości
12. Serce w ogniu (Evans Nicholas) - większość czytelników zna tegoż autora "Zaklinacza koni", co - mam nadzieję - jest wystarczającą rekomendacją
Zdecydowałam się na coś mniej standardowego, ale jednak z wątkiem miłosnym w tle, czasem nie do końca szczęśliwym i radosnym:
13. Ruth (Gaskell Elizabeth (Gaskell E. C., Gaskell Elizabeth Cleghorn))
14. Historia miłości (Krauss Nicole)
15. Pobojowisko (Crummey Michael)
Propozycje, wszystkie na swój odmienny sposób kulinarne ;)
16. Podróż na sto stóp (Morais Richard C.)
17. Afrodyta: Opowiadania, przepisy i innego rodzaju afrodyzjaki (Allende Isabel)
18. Filozofia wina (Hamvas Béla)
CDN.