2014
Styczeń :
1. Amerykańcy bogowie - Neil Gaiman (4)
2. Ciemniejsza strona Greya - E.L. James (4.5)
3. Nowe oblicze Greya - E.L. James (4.5)
4. Kształt wody - Andrea Camilleri (3.5)
5. Czterdzieści osiem godzin - Alister McLean (3.5)
6. Necrosis: Przebudzenie - Jacek Piekara, Damian Kucharski (4.5)
7. Dobrani - Ally Condie (4.5)
Luty :
8. Dziennik nimfomanki - Valerie Tasso (5)
9. Sekret jej oczu - Eduardo Sacheri (4)
Marzec: :(
Kwiecień:
10. Zaklinacz słów - Shirin Kader (4)
11. Tylko Ty możesz uratować ludzkość - Terry Pratchett (4.5)
12. Ostatnie historie - Olga Tokarczuk (3)
Maj:
13. Leczenie uzależnionej osobowości. Jak uwolnić się od nałogowych zachowań i uzależniajacych relacji - Lee Jampolsky (5)
14. Miasto ślepców - Jose Saramago (5)
Czerwiec:
15. Czerwony hotel - Graham Masterton (5)
16. Animacja kulturalna jako problem pedagogiczny - Janusz Gajda (na studia)
17. Musiałam być posłuszna - Leila (5.5)
18. Angielski bez cenzury - Claire Bell, Emily Bernath (4.5)
19. Suka. Z pamiętnika masochistki. - Goodgirl (6)
Lipiec:
20. Nikt nie widział, nikt nie słyszał... - Małgorzata Warda (5)
21. Melancholia sukuba - Mead Richelle (5)
Sierpień: :(
Wrzesień: :(
Październik:
22. Piekło Gabriela - Sylvain Reynard (4.5)
23. Pokuta - Anne Rice (4)
Listopad:
24. Farma lalek - Wojciech Chmielarz (5.5)
25. Klinika śmierci - Harlan Coben (5.5)
26. Psychopaci są wśród nas - Robert D. Hare (4.5)
27. Księga cmentarna - Neil Gaiman (5)
Grudzień:
28. Godziny strachu - Nicci French (3.5)
29. Kot Bob i ja - James Bowen (5.5)
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.