Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz redakcja portalu ForumBiznesu.pl przyznała marce PWN tytuł Qltowa Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma.
Wyróżnienie to jest przyznawane markom, które cechuje między innymi: długoletnia tradycja, ugruntowana pozycja rynkowa, powszechna rozpoznawalność, niezmiennie wysoka jakość produktów oraz długoletnie zaufanie odbiorców. W analizach rynku, przygotowanych przez Organizatorów Programu, prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, marka PWN została oceniona bardzo wysoko. PWN jako marka od lat jest obecna w świadomości społecznej, będąc jednocześnie symbolem łączenia kolejnych pokoleń oraz marką kształtującą wartości kulturowe.
PWN konsekwentnie realizuje misję nowoczesnego, wiarygodnego, rzetelnego i spełniającego wszelkie oczekiwania swych odbiorców źródła informacji. Wydawane w PWN publikacje książkowe, encyklopedyczne, słownikowe, edukacyjne, a także ich wersje elektroniczne i wirtualne są synonimem najwyższej jakości, dzięki czemu PWN cieszy się od pokoleń niezmienną popularnością oraz uznaniem czytelników.
„Chciałbym, aby PWN było miejscem pierwszego wyboru dla każdego, kto ma jakąkolwiek potrzebę edukacyjną. Gra edukacyjna dla malucha, podręczniki na każdym poziomie nauczania, kursy językowe, kursy przygotowujące do zawodu, konferencje dla profesjonalistów. Wszystko zgodne z naszymi wartościami, czyli wiarygodne i innowacyjne” – mówi Andrzej Nadolski, Prezes Zarządu Grupy PWN.
Dziś markę PWN reprezentuje Grupa Wydawnicza, obejmująca swym zakresem kilkanaście różnych spółek, wśród których znajdują się, m.in. Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Szkolne PWN, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Dom Wydawniczy PWN, największy dystrybutor w branży wydawniczej – OSDW Azymut oraz sieć Księgarń PWN. Począwszy od 2013 roku Grupa PWN intensywnie wzmacnia i rozbudowuje również swój segment e-commerce, stanowiący uzupełnienie realizowanej przez nią działalności.