Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Szok. Żal. [*]
Ja chciałbym być 10, więc poproszę o zamianę z little_angel_.
Lilo rezygnuje, więc kolejka się przesuwa: 1. meffcia7 2. melania35 3. MarcinKa 4. Buchling 5. Kilva 6. ceisha 7. espinka 8. nika 9. misiak297 10. little_angel_ Kto następny?:)
O łacinie nikt się nie zająknął w recenzjach które czytałam. :)
- Ptasie plotki - Żuk - Kaczka-Dziwaczka - Pomidor - Grzyby - Żółw - Baran - Sowa - Koziołeczek - Kaczki - Jajko - Foka - Kwoka - Mucha - Wyssane z palca - Samochwała - Sójka - Ryby, żaby i raki - Chrząszcz - Sroka - Żaba - Kłamczucha - Rozmawiała gęś z prosięciem - Stonoga - Leń - Konik polny i boża krówka - Głowa w piasku - Jeż - Lis i jaskółka - Entliczek-pentliczek - Kto z kim przestaje - Mysikrólik - Katar - ...
Niestety nic nie znalazłam :(
Odpisałam na pw
Jak smutno... Krakowskie spotkania biblionetkowe już nigdy nie będą takie same:(
Brak: Starożytnych Ludów Japonii
Witam. Może coś z mojego schowka za (według Pani uznania): 1."Opowieści o piratach" 2."Zwodniczy Punkt" 3."Cyfrowa Twierdza" Możliwa wymiana 2:1
Znajdziesz coś za angielskiego Harrego? Poza tymi w schowku mam jeszcze takie tytuły: Cassell Julian, Parham Peter, „Malowanie domu” Ferens Bronisław, „Ziemia” Haas D., Kawecki Z., Marcinkowski J., „Rok na działce” Heitz Halina, „Pięknie kwitnące kwiaty na balkonie, tarasie, patio, oknie, schodach...” Hewitt Terry „101 praktycznych porad. Kaktusy i inne sukulenty.” Hwa Jou Tsung, „Droga Tai Chi” Jaroszewska Barbara, „Kosmetyka pielęgnacy...
Przeczytane w PAŹDZIERNIKIU 2013 r. 1. "Biurowa swatka" t. 1 Susan Meier "Cichy wielbiciel" (4,5) 2. "Biurowa swatka" t. 2 Linda Goodnight "Nie bój się miłości" (4,5) 3. "Biurowa swatka" t. 3 DeAnna Talcott "Promyczek słońca" (4,5) 4. "Biurowa swatka" t. 4 Melissa McClone "Świąteczny prezent" (4,5) 5. "Biurowa swatka" t. 5 Carla Cassidy "Łuk Amora" (4,5) 6. "Biurowa swatka" t. 6 Nicole Burnham "Piękność ze snu" (4,5) 7. Julia Quinn "Ślub...
Książki Huberata są niejednoznaczne... po każdej mam w głowie mętlik i kilka dni muszę ją poprzegryzać w sobie żeby w ogóle o niej mówić... tylko 'Vatran...' mnie zafascynowało tak zwyczajnie, połknęłam ją - wręcz łapałam się na tym, że dawkuję sobie żeby się za szybko nie skończyła... A 'Miast...' trochę się boję, opasłe i wyglądają na ponure... no boję się...
"Gdyby Mahfuz został stosownie ukarany za »Dzieci naszej dzielnicy«, Rushdie nie odważyłby się nigdy opublikować »Szatańskich wersetów«". Szejk Umar Abd ar-Rahman (skazany za zaangażowanie w pierwszy atak na World Trade Center) Posiadłość Dżabalawiego wyrasta pośrodku pustkowia niczym oaza na pustyni. Zamieszkać w niej mogą tylko wybrani. Dżabalawi, potężny i bezwzględny patriarcha rodu, poddaje próbie kolejnych swoich potomków. Rozgoryczon...
Zauważ, że i Bunsch, i Sapkowski to powtórki. I coraz lepiej mi się je czyta, oceny podnoszę. :D
Do legend jako takich coś mnie ciągnie, ale wciąż nie znalazłam powieści o tej tematyce, która mnie zachwyci. Może powinnam w takim razie przeczytać, żeby się szybciej klocków z półki pozbyć... Za Vatran wezmę się, wezmę. Nie po to wybłagałam u admina na fincie, by wystawił, żeby teraz wiekował. ;) A Miasto ciągle we mnie siedzi, może dlatego, że przy czytaniu jednocześnie fascynowało i odrzucało.
Książeczka doszła i zastanawiam się czy jestem Soczystą Gruszką czy Dorodnym Jabłkiem :D
Modliszki (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond) - 4,5 Gejsza z Gion (Iwasaki Mineko (właśc. Tanaka Masako)) - 4,5 Kroniki marsjańskie (Bradbury Ray (Bradbury Raymond Douglas) - 6,0 Pośród trzmieli Plath Sylvia - 4,5 Niels Lyhne Jacobsen Jens Peter - 5,0 Iris odkrywa Polskę Bidwell George Chandos - 3,5 Noce Ariadny Żukrowski Wojciech - 4,0 Bezsenność w Tokio Bruczkowski Marcin - 5 Charlotte Brontë i jej siostry śp...
Witajcie w Spindle Cove, gdzie damy o delikatnej konstytucji przybywają, by wzmocnić zdrowie morskim powietrzem, a mężczyźni w kwiecie wieku… no tych nie ma ani na lekarstwo. Spindle Cove to azyl dla pewnego rodzaju pań z towarzystwa: panien chorobliwie nieśmiałych, młodych mężatek rozczarowanych małżeństwem, dobrze urodzonych dziewcząt, które niefortunnie ulokowały swe uczucia. Dla wszystkich kobiet, które nie chcą mieć do czynienia z mężczy...
:))) Ja do "Listopada" dodałabym "Zimę", "Kometę" oraz "Pamiętniki". Szósteczki same.:))
Koniecznie przeczytaj cykl Porzuceni Porzuceni T1 i Świat podziemi T2 . tej samej autorki oczywiście.
I jak zwykle objawiło się pokrewieństwo dusz :) Bunscha właśnie czytam :) Planuję powtórkę Sapkowskiego i ostatnio odnalazłam 'Germinal' i stwierdziłam, że nic nie pamiętam i muszę przeczytać :)
Witam chętnie wymienię lub sprzedam poniższe książki. Szukam głównie skandynawskich kryminałów ale też jestem otwarta na propozycje. 1. Ofiara w środku zimy - Mons Kallentoft, twarda oprawa z obwolutą (13zł) 2. Ostatni Templariusz - Raymond Khoury (10zł) 3. Negocjator - Frederick Forsyth (5zł) 4. Dama Kameliowa - Aleksander Dumas, piękne wydanie, twarda oprawa (20zł) 5. Cień Wiatru - Carlos Ruiz Zafon (10zł) 6. Ewangelia wg Jezusa Chry...
Z chęcią poddam się Orzeczeniu Sądu :P
:( oj, smutno... :(
Cornwell zwyczajne czytadło... czyta się dobrze ale niczym się nie wyróżnia :( a poza tym nigdy nie złapałam bakcyla Legend Arturiańskich, no cóż... A za 'Vatran...' się weź :) zostaniesz fanką jak ja :D czytałam ją z rok temu a nadal we mnie siedzi... i przypominają się pomysły z niej, bardzo ożywcza :) Ja przeczytam już 'Miasta...' to zrobię sobie powtóreczkę :)
Ups,wpis miał być pod notką Jabłonki:P
Oskarżam;)) Cię o "zapychanie" mojego schowka,z którego już i tak wysypują się książki do przeczytania;))
Od kiedy przeczytałam tą wiadomość, brak mi słów... [*]
Bo to czysta eschatologia... Żyje sobie i nagle odkrywa, że już sobie pożył a teraz czas na czyściec... ale na ten czyściec się wcale nie zgadza i dalejże szukać z niego ucieczki. Pomaga Anioł i wspomnienie o Aniele... a co widzi, jak myśli, przez co przejść musi, by dojść - tam gdzie mu pisane... a wszystko w klimacie snu, koszmarku jakby, z którego nawet po przebudzeniu nie można się uwolnić i nawet do końca nie wiadomo, czy to aby na pewno kos...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)