Dodany: 07.06.2011 11:09|Autor: Episodex
Zmiany i poprawki 07.06.2011
Długo oczekiwane zmiany i poprawki właśnie nadeszły :).
Oto co się zmieniło:
- Możliwość dodawania tagów do książek, szukania książek wg tagów
- poprawiony błąd, że po zmianie tylko numeru tomu system nie pozwalał na zapisanie książki, bo nie wykrywał w niej zmian
- dodane wyświetlanie polskich liter w katalogu alfabetycznym (wewnątrz, nie na pop-upie)
- na stronie użytkownika pokazane co ostatnio polecał
- strona ze wszystkimi poleceniami użytkownika
- weryfikacja poprawności emaila podczas rejestracji i informacja o tym, że na podany adres będzie wysłany link aktywacyjny
- dodawanie nowych wątków na forum odblokowane dla wszystkich użytkowników niezależnie od stażu
- wyskakująca informacja na temat wątków dotyczących matur podczas tworzenia nowego tematu
- okienko przypominające o tym, że status opiekuna wygasł
- wyświetlanie kto zatwierdzał edycję książki (albo odrzucał)
- wyświetlanie na forum ilości poleceń koło linku do tematu
- na stronie recenzji dodana do narzędnika opcja dodania książki do schowka
- okładka książki na stronie recenzji
- kolejność recenzji w hibernacji taka sama jak w poczekalni
- dodano "Ta książka już istnieje w katalogu..." do powodów usunięcia książki
Wszelkie pytania, sugestie i błędy zgłaszajcie jak zwykle tutaj :).
A, zapomniałem. Na początku tagowanie książek jest dostępne tylko dla opiekunów. Chcemy na mniejszej grupie testowej zobaczyć jak tagowanie będzie się sprawdzało w praktyce i wyeliminować wszystkie błędy zanim udostępnimy to wszytkim użytkownikom (tak jak było z prywatnymi wiadomościami).