Dodany: 16.03.2014 17:58|Autor:
nota wydawcy
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz, jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi.
Zaczarowane stemple Jonasa pozwalają latać, pływać jak ryba, biegać z zawrotną prędkością oraz dają nadludzką siłę, ale nie ma nic za darmo. Cztery zespoły będą rywalizować o magiczny przedmiot. Odmowa nie wchodzi w grę – czarodziej panuje nad losem "ochotników". Bohaterowie stają przed niełatwym zadaniem: żeby uwolnić przyjaciół i uratować świat, muszą zdobyć zaufanie Jonasa, wypełniając jego polecenia, a jednocześnie udaremnić jego plany. Wyzwanie okaże się trudniejsze, niż sądzili. Być może nie obejdzie się bez poświęceń…
Brandon Mull – (ur. 1974) imał się rożnych zajęć, był m.in. aktorem komediowym, archiwistą i copywriterem. Zasłynął pięciotomowym cyklem "Baśniobór", który szturmem wdarł się na listy bestsellerów. Jest tez autorem serii "Pozaświatowcy". Mieszka w Utah z żoną i czworgiem dzieci.
[Wilga, 2014]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.