Dodany: 07.05.2014 17:05|Autor: Blanacz

BiblioNETka> O BiblioNETce

1 osoba poleca ten tekst.

Problem z księgarnią "Lideria"


Witam! Bardzo ważnym jest dla mnie uświadamianie użytkowników jak fakt, że kupowanie książek w Liderii wspiera Biblionetkę finansowo - tak samo jak cieszą mnie akcje rabatowe dla użytkowników serwisu. Niedawno zrobiłam większe zakupy i wtedy zaczęły się moje problemy...
Po pierwsze - wielu książek brakowało w Liderii. Nie wygląda nawet, że można poczekać, aż książka znowu się w księgarni pojawi. Jak nie ma, to nie.
Po drugie - nie mogłam książek zamówić za granicę. Przeboleję, zamówię do rodziny, chociaż nieco mnie to zmartwiło, że oczekiwanie się wydłuży.
I po trzecie wreszcie - nie mogłam zza granicy nawet za te książki zapłacić. Karty kredytowe są drogie w obsłudze, rocznie kosztują tyle, ile wartość czterech kupionych w Polsce książek. Chciałam dokonać przelewu zagranicznego, jednak Lideria mi tego nie umożliwiła. Musiałam więc nie tylko prosić krewnych o odebranie przesyłki, ale także o jej opłacenie.
Nie skorzystam więcej z usług Liderii, gdyż księgarnia ta po prostu mi tego nie umożliwia. Byłoby wspaniale, gdyby BiblioNETka się tym zainteresowała, a Lideria nie ograniczała czytelników spoza Polski.
Wyświetleń: 1754
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 7
Użytkownik: Admin 07.05.2014 22:33 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam! Bardzo ważnym jest... | Blanacz
Przelew na konto z zagranicy nie był możliwy? Rozumiem, że kontaktowałaś się z Obsługą Klienta?
Użytkownik: Blanacz 08.05.2014 00:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Przelew na konto z zagran... | Admin
Oczywiście. Z początku zdawało mi się, że to zwykłe niedopatrzenie, że nie pojawiły się dane do przelewu zagranicznego. Ale nie. Odpowiedź brzmiała:
"Szanowna Pani,

Jeśli nie posiada Pani konta w polskim banku, to zamówienie w naszej księgarni może Pani opłacić
tylko za pomocą karty, ponieważ nie przyjmujemy przelewów z zagranicznych banków.

Płatność kartą jest możliwa tylko podczas składania zamówienia.
Proszę o informację czy mam anulować zamówienie i złoży Pani nowe?

Pozdrawiam serdecznie
Weronika"
Użytkownik: LouriOpiekun BiblioNETki 08.05.2014 12:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Witam! Bardzo ważnym jest... | Blanacz
A propos:
od pewnego czasu uzupełniam strony książek ich numerami na Liderii. I muszę przyznać, że czasem to są naprawdę niezłe numery! Literówki i abstrakcyjne traktowanie szczegółów dotyczących książek mają OGROMNY wpływ na to, że tak wiele pozycji mimo, iż na Liderii występuje, nie mapuje się automatycznie do odpowiednika na BNetce.
Chyba najśmieszniejszym przykładem jest Miłość tyranów (Besala Jerzy) - tytuł jak wół, a na Liderii "Miłość tyTanów" ;D
Może da się na nich jakoś wpłynąć, aby byli uważniejsi przy wprowadzaniu do bazy książek?
Użytkownik: Admin 08.05.2014 14:43 napisał(a):
Odpowiedź na: A propos: od pewnego cza... | LouriOpiekun BiblioNETki
Mamy z tym problem, niestety prawie wszystkie księgarnie mają takie literówki. Z Kolporterem tak samo mieliśmy problem przy uzgadnianiu tytułów.

Ja spróbowałbym to zgłaszać mailem do Lideria, i tam zawsze jest ktoś kto takie sprawy może poprawić. Plus jest taki że potem u nas będzie dobrze i u nich.

UWAGA: jeżeli zauważysz błąd w BiblioNETkowej księgarni Lideria.pl: np. błędny tytuł lub okładkę, można zgłosić sprawę na serwis@lideria.pl lub na admin@biblionetka.pl
Użytkownik: LouriOpiekun BiblioNETki 08.05.2014 15:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Mamy z tym problem, niest... | Admin
Heh, szczerze, to wolę skupić się na poprawianiu błędów i uzupełnianiu braków danych na BNetce. Nie potrafiłbym jeszcze znaleźć czasu na kontakty z Liderią...

Może trzeba powołać dedykowany zespół do wylistowania i wyjaśnienia niespójnych książek - np. tych, które mają nr z Liderii, ale nie matchują się automatem? A może po prostu poprawić mechanizm matchowania? Wydaje mi się, że jednym z głównych miejsc rozjazdu jest używanie prze BNetkę dwukropka a przez Liderię kropki jako znaku oddzielającego podtytuł.
Użytkownik: Admin 08.05.2014 15:29 napisał(a):
Odpowiedź na: Heh, szczerze, to wolę sk... | LouriOpiekun BiblioNETki
To można te rzeczy zgłaszać do mnie na: admin@biblionetka.pl , i ja im na Skype w czacie będę przeklejał.
Użytkownik: LouriOpiekun BiblioNETki 09.05.2014 09:54 napisał(a):
Odpowiedź na: To można te rzeczy zgłasz... | Admin
Ok, postaram się i zobaczę jak to wyjdzie.

A jeszcze jedna sprawa - czy to duży problem, by wprowadzić mozliwość dodawania nru książki na Liderii w formularzu dodawania książki BNetki? Obecnie jest tak, że muszę najpierw książkę wprowadzić, potem kliknąć na edycję i dopiero wtedy wprowadzić nr z księgarni, no i oczywiście potem zatwierdzać... dużo klikania.
Legenda
  • - książka oceniona przez Ciebie - najedź na ikonę przy książce aby zobaczyć ocenę
  • - do książki dodano opisy lub recenzje
  • - książka dostępna w naszej księgarni
  • - książka dostępna u innych użytkowników (wymiana, kupno)
  • - książka znajduje się w Twoim schowku
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: