Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Próbuj.
Znam utwory, które wymianiłaś w opisie. Ostatnio na lekcji sztuki się im przysłuchiwaliśmy, jednak wolę "w grocie króla gór". Pozdrawiam
zgadzam się z lee. mam tak samo. Ja do tej pory przeczytałam "Przygodę z owcą" i mam zamiar przeczytać jescze kilka jego ksążek, użekła mnie.
Przeczytałam narazie tylko jedną, wieć zaczełam :) A konkretnie od "Przygody z owcą" i mam zamiar sięgnąć po coś jeszcze. Myślę, że to dobry początek.
Sama mam naście lat i moje jedne z ulubionych książek i te, które bym innej osobie poleciła to: "Panna Nikt" - Tomek Tryzna "Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey "My, dzieci z dworca ZOO' - ale to już zostało wymienione. "Dzieczyna z pomarańczami" - Gaarder (bardzo wzruszająca) "wszytko tylko nie mięta" - Ewa Nowak (zabawna, łatwa do czytania, porównują ją do książek Musierowicz.) "Kamien...
ostatnio byłam 24 października - kult. w warszawie, stodoła. a 13 grudnia wybieram się na Hey. również w stodole
kult - do ani
Antyradio. ewentualnie roxy.
przeczytałam ją 3 dni temu. kiepska, tak samo jak "tam gdzie spadają anioły". powieści, które pisze ta autorka są dla mnie za nudne, nie wciągają. pozdarwiam.
uważam, że ta książka jest lepsza od tych, których piszę Barbara Rosiek (moje zdanie). kilka razy ją czytałam, bardzo ją lubię. polecam
nie ma co tu sie pytać. zawsze film nie odd tych uczuć, emocji i miejsc jak książka
Oczywiście. Zapadła mi w pamięć. Nigdy mnie nie interesowały książki o wojnie i okupacji, za to w tej się zakochałam.
Również śmiałam się na filmie, bardzo go polubiłam. Tematyka jest ciekawa i uważam, że aktor pasuje do danej mu roli. Za to "Wszyscy jesteśmy Chrystusami" w ogóle mi się spodobało, choć znów, tematyka czyli problem alkoholizmu dobrze pokazany.
Ostatnio byłam na "Romeo i Julia", dobrze też pomiętam "dziedka do orzechów". A za jakiś czas mam zamiar wybrać się na "koleżnki" lub "albośmy, to jacy tacy"
Gotowe na wszytko CSI oczywiście gotowe na wszytko już nie wyświetlają, choć za jakiś czas ma wejść dalszy ciąg. A CSI to dokumentalny bardziej, ale taki uwielbiam ;)
Forrest Gump Miasto Aniołów
Oszukać przeznaczenie. wszytkie części uwielbiam, jednak najlepsza była chyba 3
"Dziewczyna z pomarańczami" - To jedyna książka, którą przeczytałam tego autora, nawet całkiem niedawno. Jest przepiękna, spodobało mi się opisana tu miłość mężczyzna do początkowo, tajemniczej kobiety. A następnie choroba, która mu odbiera po krótkim czasie...
Swój początek z książkami o narkomanii też zaczęłam od "My, dzieci z dworca ZOO", która stałą się jedną z moich ulubionych książek. Barbary Rosiek najbardziej polubiłam "Pamiętnik Narkomanki", jednak "Kokainy" bym nie poleciła.
Mam podobne zdanie jak poprzedniczka. Do tej pory przeczytałam: Tam gdzie spadają anioły Córka czarownic Mimo, że pomysły na tematykę ma dobrą książki są po prostu nudne. Bardziej spodobało mi się "Tam gdzie spadają anioły" a z "Córką czarownic" się po prostu męczyłam. Żadna rewelacja.
Romeo i Julia Opowieść Wigilijna Dzieci z Bullerbyn Kamienie na szaniec
Chodzę zwykle do biblioteki tej najbliższej, z resztą ulubionej. Uwielbiam jedną z 4 bibliotekarek, jest miła, potrafi coś polecić i zapamiętuje ludzi, którzy przychodzą do biblioteki. Mam zwykle problem z samodzielnym wyszukaniu książki, regały są półłukiem ułożone mimo to gubię się.
Ja jstem zapisana do dwóch. Jedank najczęściej bywam w tej bliżej :) Białołęka wita. Ulica Antalla, albo Atutowa. Yawsye mi sie myli...
"Córka Czarownic" - D.Terakowska "Dziewczyna z pomarańczami" - Gaarder "Tragedia Romea i Julii" - Shakespeare "Nieznośna lekkość bytu" - Kurdera "Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafón "Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey
W Gliwicach akurat nie byłam. Ale na temat... Jeśli się pracuje kilka godzin dziennie wśród książkę, to dlaczego nie? Mnie taki widok nie zraża.
Myslovitz - Peggy Brown
Z poprzednich płyt również znajdziesz fragmenty, które po prostu są niezrozumiałe. Uważam, że melodie akurat im się udały. Choć jest wada nowej płyty. Wszystkie piosenki są podobne, jedynie zmiany kosmetyczne...
ANTYradio
uwielbiam ten zespół. tydzień temu wydał nową płytę - jest świetna
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: Jerzy Lengauer
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)