Autor: jolekp
Data dodania: 04.01.2018 09:16
[UWAGA. Ponieważ czytatka się systematycznie rozrasta, opinie umieszczam w paplach, żeby nie przerażać kilometrową długością. Nie ma tam spoilerów (chyba że zaznaczę inaczej), można odkrywać spokojnie ;).]
~Styczeń
1. Rzymianami bendąc - 5.0
(Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu)...
Autor: Rbit
Data dodania: 18.11.2019 10:51
1. Osmaleni
2. Małe lisy
3. Obsoletki
4. Ciemno, prawie noc
5. Piaskowa Góra
6. Tkacz iluzji
7. Całe życie Sabiny
8. Agitka
9. Czego nauczył mnie August
10. Biały kamień
11. Kto to jest ten Jan Olik?: Humoreska naukowa
12. Gar'Ingawi wyspa szczęśliwa
13. Wody głębokie jak niebo
14. Przez ciebie, Drabie!
15. Elżbieta Cherezińska, Północna Droga
16. Kłopot
17. Wszystko czerwone
18. Zwyczajne życie
19. Kieszonkowy atlas kobiet
20. Ocalił mnie kowal
21. Noce i dnie
22. Mię...
Autor: dot59
Data dodania: 24.03.2020 14:11
I znów tak mi się trafiło, że zaraz po sobie przeczytałam dwie książki o zbliżonej tematyce: Kochankowie mojej mamy i Toksyczność.
Łączy je całkiem sporo.
Alkoholizm i samotne (z różnych wprawdzie powodów, ale skutek ten sam…) macierzyństwo głównej bohaterki.
Realia późnego PRL-u, w których wychowuje się zarówno Andrzej, syn Maryśki, jak Filip, syn Janiny, i pozostająca na drugim planie jego siostra Agnieszka.
Przedwczesna dojrzałość chłopca, jego ucieczka w naukę i literaturę i ostate...