Autor: Marylek
Data dodania: 05.01.2015 22:21
GRUDZIEŃ
Przystanek Marzenie
Wyrabia mi się dystans do autora. Nie sposób stawiać autorowi dziennika zarzutu, że koncentruje się na sobie. Ale różnie to można robić. Bardzo mnie drażni, gdy Baran zaczyna opisywać, jak to ktoś znany i sławny napisał do niego list, albo z nim rozmawiał, albo przeprowadzał wywiad, potem wstawia ten wywiad, anegdotę czy list - mam cały czas uczucie, że się kryguje. Bardzo mi odpowiada, jak pisze coś od siebie, swoje własne refleksje na bazie tego co widzi, czy ...
Autor: Louri
Data dodania: 02.01.2017 10:31
W zeszłym roku 106 książek - w tym roku planuję przynajmniej 52 - bo chciałbym wziąć się za wiele grubasów (w tym roku zapisuję ilości stron), czekających na półkach i w schowku :)
Poprzednie: Lektury 2016r.
Następne: Lektury 2018r.
STYCZEŃ 2017 (ΣR=Σm=2285s)
1. Wszystkie jasne miejsca powtórka, na 5.0, recka Miłość w cieniu depresji, miłość w ultrafiolecie (415s)
2. Łysiak na łamach 5 oraz wywiad-rzeka: Old Fashion-Man 5.0 nie czytałem wcześniejszych kompilacji publicystyki Łysiaka...
Autor: zawodnik
Data dodania: 01.07.2022 13:07
Jak to bywa z postanowieniami, wiele z nich umiera. Ale czerwcowe jednak opiszę, to się komuś przyda, może.
1. Ostatnia wola
Klasyczny kryminał, mamy grono bohaterów, każdy miał motyw, żeby zabić. W takich kryminałach albo zagadka jest intrygująca, albo detektyw ciekawy, albo jedno i drugie. Tu, przede wszystkim, jest ciekawy detektyw. Lubię kryminały z osobą duchowną w roli detektywa. W dodatku klimat międzywojnia w Polsce.
2. Żelazna wojna
„Żelazna wojna” to druga część cyklu, polecam z...