Autor: Monika.W
Data dodania: 07.01.2022 11:26
STYCZEŃ
1. Zima Muminków, ocena: 5,5 (czytane na głos, powtórka - zmiana z 5 na 5,5)
Cykl o Muminkach można czytać wciąż i wciąż. I chyba za każdą lekturą lubię coraz bardziej. Muminek początkowo jest samotny zagubiony, a staje się dojrzałym Muminkiem, który przeżył cały rok. Mało w tej części Muminków, ale za to dużo innych postaci. Cudowna część.
2. Wóz strażacki, który zniknął, ocena: 5
Polubiłam kryminały tego duetu. Sensownie pokazują pracę policji, bez fajerwerków i bez absolutneg...
Autor: Artola
Data dodania: 10.01.2022 12:07
Od kilku tygodni siedzi mi w głowie pewien czytelniczy projekt. A początek nowego roku jest dobrym momentem, żeby go wcielić w życie:)
Analizując swoje lektury dochodzę do wniosku, że pochodzą one głównie z kilku dosłownie krajów: Polski, Anglii, USA i Skandynawii (zdecydowanie Norwegia i nieco rzadziej Szwecja). Bardzo sporadycznie sięgam po książki autorów z innych regionów, a są i takie państwa, które (nie tylko) literacko są mi na dobrą sprawę nieznane. Zaliczyłabym do nich Hiszpanię i Po...
Autor: mirejlle
Data dodania: 12.02.2023 16:42
11.
Czarne sekundy
Ocena: 5
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Zapomniałam na długo o tym cyklu, mimo że bardzo go lubiłam. Powrót w świetnym stylu.
Sprawy dosyć zwyczajne, za to głęboko poruszony aspekt psychologiczny, lęk, uczucia wszelkie i myśli bohaterów. Poza tym pewnego rodzaju specyficzne napięcie, które świadczy o umiejętnościach pisarskich autorki będących naprawdę na wysokim poziomie.
12.
Lato, gdy mama miała zielone oczy
Ocena: 3
Gatunek: literatura zagraniczna
Nie dla...