Autor: nutinka
Data dodania: 01.01.2020 14:17
Z roku na rok czytam mniej, ale jakoś mnie to nie martwi. Tym razem skończyłam 154 książki. Nie było żadnej szóstki, muszę się zadowolić kilkoma ocenami 5,5: czterema powtórkowymi i dwiema nowymi. Ale za to jest sporo piątek, dzięki czemu wyszła mi odrobinę wyższa średnia niż w zeszłym roku.
Na 5,5 zasłużyły:
● Truman Capote, Z zimną krwią (powtórka)
● Karol Bunsch, Wawelskie wzgórze (powtórka)
● Karol Bunsch, Wywołańcy (powtórka)
● Karol Bunsch, Przełom (powtórka)
● Amor Towles, Dżentel...
Autor: Monika.W
Data dodania: 07.01.2022 11:26
STYCZEŃ
1. Zima Muminków, ocena: 5,5 (czytane na głos, powtórka - zmiana z 5 na 5,5)
Cykl o Muminkach można czytać wciąż i wciąż. I chyba za każdą lekturą lubię coraz bardziej. Muminek początkowo jest samotny zagubiony, a staje się dojrzałym Muminkiem, który przeżył cały rok. Mało w tej części Muminków, ale za to dużo innych postaci. Cudowna część.
2. Wóz strażacki, który zniknął, ocena: 5
Polubiłam kryminały tego duetu. Sensownie pokazują pracę policji, bez fajerwerków i bez absolutneg...