Dodany: 13.01.2007 11:50|Autor: Drakula

Ogólne> Offtopic

Senat daje 40 mln na Świątynię Opatrzności


40 mln zł z budżetu państwa na Świątynię Opatrzności Bożej na Polach Wilanowskich - taką poprawkę do projektu budżetu na 2007 r. przyjął wczoraj Senat. Pieniądze zabrano z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, z którego wypłacane są m.in. emerytury.
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34883,3844530.h​tml


Co o tym myślicie?
Wyświetleń: 18989
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 66
Użytkownik: grosiek 13.01.2007 12:05 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
A co można myśleć... aż się przykro robi. Emeryci zamiast dostać emeryturę będą mogli pójść do kościoła się pomodlić o... eee... zmianę rządów?
Użytkownik: hankaa 13.01.2007 13:24 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
Przykre... Wkurza mnie to, bo Kościół ma pieniądze i to wg mnie za bardzo się tym szczyci, a emeryci nie. Czego są oni winni? Księża mają co do garnka włożyć a w niejednej polskiej rodzinie ta emeryturka czy zasiłek socjalny jest jedynym źródłem utrzymania. Faktycznie, mogą się tylko modlić o zmianę rządu. I nic już na tace nie dawać. Ktoś już ich w tym wyręczył...
A tak wogóle, miało nie być już tu wątków politycznych, ale raz chyba można sie wypowiedzieć?
To dodam jeszcze, że przy rosnącej liście niewierzących, a dokładniej nie praktykujących to te kościoły są nikomu nie potrzebne... Wystarczy Licheń, Częstochowa i Kościoły Mariackie jako symbole i mekki oddawania pieniędzy na czyjąś korzyść. Jak wchodze do kościoła to myśle o tym, by się pomodlić, przychodze do Domu Bożego a nie do instytucji ociekającej "skromnym" bogactwem i ile to kasy poszło w mury i ikonki...
Użytkownik: imarba 13.01.2007 14:48 napisał(a):
Odpowiedź na: Przykre... Wkurza mnie to... | hankaa
Mi też jest przykro, że w podobno "chrześcijańskim" kraju tak mało myśli sie o człowieku, a tak dużo o wszelkiego rodzaju sanktuariach, pomnikach i "pałacach" Bożych, bo domami tych przybytków nie można nazywać, szczególnie w kraju gdzie 40% rodzin żyje na granicy ubóstwa, a co drugie dziecko jest głodne.
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 17:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Mi też jest przykro, że w... | imarba
Jeżeli wiesz o potrzebującym człowieku, to TY jesteś po to, żeby mu pomóc a nie żeby oglądać się na innych.
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 17:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Przykre... Wkurza mnie to... | hankaa
Jakby nasi przodkowie wszystko przejedli, to MY co byśmy dzisiaj mieli i czym byśmy się szczycili?

Jeżeli POLACY by tak samo myśleli, tak jak dzisiaj spora część naszego społeczeństwa, wtedy kiedy budowano Wawel, Kościół Mariacki, Sanktuarium Świętokrzyskie, Licheń, Częstochowę i wszystkie kościoły, które nas otaczają, MOŻE mielibyśmy więcej w kieszeniach, ale NA PEWNO nie znaczylibyśmy obecnie w świecie więcej niż jakieś plemię w buszu.
Użytkownik: Akrim 13.01.2007 19:02 napisał(a):
Odpowiedź na: Jakby nasi przodkowie wsz... | rzeczki
To dzięki posiadaniu dużej ilości (i dużych!) kościołów nabiera się znaczenia w świecie...? Wobec tego jesteśmy na dobrej drodze, aby stać się potęgą.
Użytkownik: p_132 13.01.2007 16:04 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
Akurat wypowiem się co do tych emerytur, które niby są takie niskie... Problem głównie polega na tym, że dawniej pracownicy źle przeliczali to i dlatego teraz niektórzy mają niską emeryturę... o wiele za niską. Np. mój dziadek gdy się o tym dowiedział, poszedł jeszcze raz do byłego zakładu pracy i przeliczyli mu na nowo : dostał o 700 zł więcej emerytury... wobec tego należy by się postarać o to, żeby mieli podwyższoną emeryturę...
A co do tej Świątyni to może faktycznie przesada.

A co do tego, że kościół ma dużo pieniędzy - może ma, ale nie dla wszystkich parafi... U mnie żeby wyremontować kościół to parafianie się składają i żadnych dotacji nie ma więcej "z góry". Może jak chcą wybudować nowy kościół to niech wspomogą ich wierni datkami specjalnie na to przeznaczonymi?
Użytkownik: Korniszon13 13.01.2007 16:58 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
Ja nie chcę o tym myśleć, to jest jakaś żenada po prostu...
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 17:40 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
MY POLACY budujemy Świątynię Opatrzności Bożej już prawie 220 LAT! A teraz, kiedy wreszcie doszło do JEJ realizacji i przychodzi nam się złożyć w tym roku po około 1zł (słownie ok. ZŁOTÓWKĘ) na Polaka, to fakt ten wywołuje wielką wrzawę! To jest wstyd! Wstyd przed całym światem! Co to jest dla nas za wyrzeczenie, w porównaniu do wyrzeczeń poprzednich pokoleń POLAKÓW?
Użytkownik: hankaa 13.01.2007 17:59 napisał(a):
Odpowiedź na: MY POLACY budujemy Świąty... | rzeczki
Ok, ale gdyby to była tylko jedna złotówka raz na jakiś czas, to nie ma sprawy, szczytny cel. Ale tych pojedynczych złotówek jest znacznie wiecej, które zabierają na coś, co coraz bardziej staje się nieużyteczne bądź zabierają za to, że żyjemy (podatek środowiskowy, czy na ochrone powietrza, czytaj: za to że oddychasz powietrzem).
A cel Świątyni Opatrzności Bożej nie musiał być budowlą za miliardy złotych, to raz, a dwa, Świątynia miała też inny cel: bardziej zjednoczyć duchowo, rozwijać i pogłębiać wiarę a nie dzielić społecznie.
Użytkownik: Natii 13.01.2007 19:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Ok, ale gdyby to była tyl... | hankaa
Poza tym, nie wszyscy obywatele Polski to chrześcijanie czy katolicy. Jestem katoliczką, ale jestem przeciwko czemuś takiemu - Polska to państwo świeckie, państwo nie powinno przyznawać dotacji na budowę świątyni żadnego wyznania.
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 20:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Poza tym, nie wszyscy oby... | Natii
Jezeli przyjelibysmy takie rozumowanie, to przeciez w Polsce nie wszyscy sa chorzy, wiec po co budowac szpitale?
Nie sadzisz, ze to jest chore?
Użytkownik: Natii 13.01.2007 21:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Jezeli przyjelibysmy taki... | rzeczki
Porównujesz dwie krańcowo różne sprawy i sądzę, że doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. A w takim razie nie ma sensu, żebym ci odpowiadała.
Użytkownik: imarba 13.01.2007 18:14 napisał(a):
Odpowiedź na: MY POLACY budujemy Świąty... | rzeczki
Po co tyle krzyku i wielkich liter? Ja mam swoje zdanie, ty masz inne. Masz do tego prawo tak samo jak i ja. Nie ma co mnie na siłę przekonywać i pouczać. Nie zamierzam go zmieniać i nie lubię jeżeli ktoś w imię swoich ideałów sięga do mojej kieszeni po moje złotówki!
Użytkownik: Akrim 13.01.2007 18:29 napisał(a):
Odpowiedź na: MY POLACY budujemy Świąty... | rzeczki
Spytam tylko - po co?
Po co budować takie kościoły - molochy?
Pan Jezus uczył, i swoim postępowaniem potwierdzał, że najważniejsza jest skromność i pokora.
Modlitwa przy przydrożnej kapliczce, w małym wiejskim kościółku czy w domu pod drewnianym krzyżykiem, odmawiana przez dobrego i naprawdę wierzącego człowieka jest zapewne bliższa Jemu sercu, niż budowa ociekającego złotem kolejnego molocha.
Użytkownik: imarba 13.01.2007 18:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Spytam tylko - po co? P... | Akrim
To doskonałe pytanie w chwili kiedy szpitale się sypią, nie ma domów dla samotnych matek, a tysiące ludzi bezdomnych koczuje na dworcach. O wielkości narodu nie świadczą kościoły... A w każdym razie nie ich wielkość ilość i przepych!
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 19:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Spytam tylko - po co? P... | Akrim
Budowa malego wiejskiego kosciolka jest wiekszym wyrzeczeniem dla parafian niz dla 40 milionowego spoleczenstwa budowa duzej swiatyni, ktora bedzie nasza wizytowka i chluba oraz sluzyc bedzie calemu narodowi i nie tylko. Po za tym zobowiazuje nas do tego pokora wobec decyzji i krwi naszych przodkow.
Użytkownik: Natii 13.01.2007 19:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Budowa malego wiejskiego ... | rzeczki
Rzeczki... Ale my nie jesteśmy państwem kościelnym i naszego społeczeństwa nie stanowią w 100% chrześcijanie... W imię czego na budowę naszej chrześcijańskiej świątyni mają dawać swoje złotówki mieszkający w Polsce Żydzi czy muzułmanie? Analogicznie do tego, Senat powinien wprowadzić do budżetu jeszcze dwie poprawki - na budowę synagogi i meczetu. I świątyń innych wyznań.
Użytkownik: Sznajper 13.01.2007 19:11 napisał(a):
Odpowiedź na: MY POLACY budujemy Świąty... | rzeczki
Hola, hola, tylko bez "MY POLACY", odpowiedzialność zbiorowa w demokracji podobno nieobowiązuje.

A może ja bym wolał moją złotówkę dorzucić do mojego piwa, albo (jakby mnie niespodziewanie naszła chęć wspierania wspólnot religijnych) przekazać ją zieloświątkowcom, bahaitom, czy wyznawcom Jah?
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 19:22 napisał(a):
Odpowiedź na: Hola, hola, tylko bez &qu... | Sznajper
To Sejm Czteroletni zdecydowal o tej budowie pod koniec XVIIIw. i decyzja ta pozostaje dla nas testamentem, a w kraju demokratycznym nie powinno sie podwazac testamentow.
Na pewno o wielkosci narodu nie swiadczy brak kosciolow.
Użytkownik: Natii 13.01.2007 19:29 napisał(a):
Odpowiedź na: To Sejm Czteroletni zdecy... | rzeczki
A inne sejmy, których wiele, oj bardzo wiele było w demokracji szlacheckiej, pozostawiły wiele innych decyzji - i co, wszystkie teraz odkopywać i realizować? No bez przesady.
Użytkownik: imarba 13.01.2007 19:37 napisał(a):
Odpowiedź na: To Sejm Czteroletni zdecy... | rzeczki
Lekką ręką skazujesz na niebyt wiele kultur, które takowych ( kościołów) nie budują, a z tym testamentem to po prostu przegięcie.
Użytkownik: Sznajper 13.01.2007 19:46 napisał(a):
Odpowiedź na: To Sejm Czteroletni zdecy... | rzeczki
Rzeczki, czy mogę zadać Ci pytanie: ile masz lat?

Bo może jesteś młodą, niewinną, idealistyczną duszyczką, a ja mogę nieopatrznie powiedzieć kilka gorszących rzeczy, a potem to bym się smażył w piekle. A tego oboje przecież nie chcemy.
Użytkownik: Sznajper 13.01.2007 19:50 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczki, czy mogę zadać C... | Sznajper
Chociaż ja i tak się będę smażył, tylko Ciebie mi szkoda.
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 20:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczki, czy mogę zadać C... | Sznajper
Nie martw sie, nie jestem niewinna duszyczka i nie chodzi mi o niebo ani o pieklo. Chodzi mi jedynie o to, ze jestesmy jednym narodem i ciagloscia pokolen, poczawszy od Mieszka I. Tak sie zlozylo, ze sam poczatek naszego rozwoju to jest Chrzest Polski i od tego momentu wszystko co dobre powinnismy realizowac tak samo, jak dzisiaj korzystamy z dorobku wszystkich pokolen.
Użytkownik: jelonka 13.01.2007 20:26 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie martw sie, nie jestem... | rzeczki
Chcesz powiedzieć, że wierzysz w biologiczną ciągłość narodu Polskiego od samego X wieku po dwudziesty pierwszy?
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 20:32 napisał(a):
Odpowiedź na: Chcesz powiedzieć, że wie... | jelonka
Wierze w ciaglosc na wszystkich plaszczyznach np. bilogicznej, kulturowej i innych oraz w odpowiedzialosc za te ciaglosc.
Użytkownik: Filip II 13.01.2007 20:37 napisał(a):
Odpowiedź na: Wierze w ciaglosc na wszy... | rzeczki
Nie zrozumiałem do końca tego zdania, ale opowiedz mi o tej ciągłości biologicznej.
Znając historie swojej rodziny podejrzewam, że oprócz krwi polskiej może we mnie płynąć jeszcze krew ukraińska, tatarska, żydowska, rosyjska. W przypadku rodzin mieszkających na zachodzie polski może być to krew niemiecka...
I gdzie tu ta ciągłość?
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 21:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie zrozumiałem do końca ... | Filip II
Golym okiem widac, ze jest cioglosc naszej odwiecznej tolerancji i goscinnosci, a to ze masz tak roznorodna rodzine ubogaca nas wszystkich. A tych, ktorzy tak mocno wlcza o swieckosc naszego panstwa pragne poinformowac, ze wywarzaja drzwi do lasu, poniewaz juz Zygmunt August powiedzal do Polakow „nie jestem krolem waszych sumien”, a na tym „postepowym” zachodzie niemal kazdy krol i byle ksiaze w tamtym czasie i dlugo po tym wlasnie uwazal sie za wladce sumien swoich poddanych. Dzisiaj takie sytuacje tez sie przeplataja, ale nie maja nic wspolnego z chrzescijanstwem.
Użytkownik: jelonka 13.01.2007 20:41 napisał(a):
Odpowiedź na: Wierze w ciaglosc na wszy... | rzeczki
Nie wydaje Ci się, że przekonianie o biologicznej ciągłość narodu jest nieuprawniona podobnie jak pochodzenie (dosłowne) od wspólnych przodków?
Co powiesz na to, że możesz byś potomkiem Niemieckiego/Włoskiego itd. migranta przybyłego do Polski w zamierzchłych czasach? A osoba pochodzenia nie-polskiego w w wyniku wyboru czująca się Polką/Polakiem, mająca obywatelstwo itd. nie jest wg Ciebie członkiem narodu polskiego (nie ma przecież biologicznej ciągłości)?
Użytkownik: dobry_rocznik 13.01.2007 23:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Wierze w ciaglosc na wszy... | rzeczki
Ciężko się czyta teksty pisane bez polskich liter - najczęściej je omijam. Może jesteś za granicą? Moim zdaniem "ciągłość na płaszczyźnie kulturowej" powinna dotyczyć również zasad pisowni.
Pozdrawiam. :-),
Użytkownik: Natii 14.01.2007 10:01 napisał(a):
Odpowiedź na: Ciężko się czyta teksty p... | dobry_rocznik
He he, zgadzam się jak najbardziej. I ja pozdrawiam. ;-)
Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 11:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Ciężko się czyta teksty p... | dobry_rocznik
Rozumiem cię i przepraszam, że nie mam wszystkich znakow, ale to nie moja wina, tylko maszyny. Poza tym myślę, że niegrzecznie jest zwracać uwagę komuś, że sepleni.
Nie jestem doskonałym człowiekiem i od nikogo tego nie wymagam.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich.
Użytkownik: imarba 13.01.2007 20:30 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie martw sie, nie jestem... | rzeczki
W polskiej tradycji kolejność "bycia" jest ustawiona w następujący sposób:
1 chrześcijanin
2 Polak
3 człowiek.
( mówi się to dobry chrześcijanin, dobry Polak, dopiero na trzecim miejscu dobry człowiek)
Dla mnie jednak najpierw jest człowiek, potem dopiero cała reszta. Dlatego wszelkie dywagacie na temat jedności narodowej czy powinności patriotycznych (i tak dalej) do mnie nie przemawiają.
Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 12:25 napisał(a):
Odpowiedź na: W polskiej tradycji kolej... | imarba
Pierwszy raz słyszę o takiej "polskiej tradycji kolejności bycia". to chyba jest Twój autorski pomysł. Gratuluję pomysłu, ale myślę, że takie coś nie istnieje.
Użytkownik: imarba 14.01.2007 14:14 napisał(a):
Odpowiedź na: Pierwszy raz słyszę o tak... | rzeczki
Nie, nie jest to mój autorski pomysł, a jeżeli o czymś się nie słyszało, to nie znaczy, że to nie istnieje i BARDZO proszę skończ z tą agresją słowną. Nikogo w ten sposób nie przekonasz.
Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 19:49 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie, nie jest to mój auto... | imarba
Jeżeli uważasz za agersję słowną wypowiadania swojego zdania w tak ważnej sprawie, jaką jest historia oraz realizacja poleconego nam przez przodków przedsięwzięcia...

Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 19:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli uważasz za agersję... | rzeczki
...to jest nieporozumienie.
Użytkownik: 00761 14.01.2007 20:11 napisał(a):
Odpowiedź na: Jeżeli uważasz za agersję... | rzeczki
Wybacz, że się wtrącę. Jest zasadnicza różnica między wypowiadaniem swojego zdania a narzucaniem go i uważaniem za jedynie słuszne.
Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 20:28 napisał(a):
Odpowiedź na: Wybacz, że się wtrącę. Je... | 00761
No wlasnie.
Użytkownik: 00761 14.01.2007 20:32 napisał(a):
Odpowiedź na: No wlasnie. | rzeczki
Chyba mnie nie zrozumiałaś, mój komentarz skierowany był do Ciebie.
Użytkownik: neutrinO7O1 14.01.2007 21:09 napisał(a):
Odpowiedź na: No wlasnie. | rzeczki
Mam do Ciebie prośbę. Mogłabyś zaczynać swoje wypowiedzi od:
"Posłuchajcie drogie dzieci.."
a ja będę wyobrażał sobie, że siedzę na lekcji religii pośród młodych dorastających ludzi słuchających samego arcybiskupa, profesora historii i filozofii tak poza tym z długą siwą brodą i mądrym aczkolwiek surowym spojrzeniem przykrytym profesorskimi okularami.
Użytkownik: Natii 13.01.2007 21:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Rzeczki, czy mogę zadać C... | Sznajper
:-)))
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 22:06 napisał(a):
Odpowiedź na: :-))) | Natii
N! Co ty, tylko tyle burknelas? Wyskocz z jakims pomyslem, a moze juz sie przekonalas do moich racji?
Użytkownik: Natii 14.01.2007 09:59 napisał(a):
Odpowiedź na: N! Co ty, tylko tyle burk... | rzeczki
Mowa jest srebrem... a milczenie złotem... i wcale nie oznacza zgodzenia się z czyjąś racją czy zmiany przekonań. Na prowokacje nie odpowiadam.
Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 11:24 napisał(a):
Odpowiedź na: Mowa jest srebrem... a mi... | Natii
w pełni sie z Tobą zgadzam, ale miło jest z kimś pogadać nawet jak sie do tego sprowokuje, cenię sobie szczerą wymianę paglądów również przeciwnych do moich, inaczej dyskusja by umarła.. Wracając do tematu, WYBUDUJEMY wreszcie Świątynie Opatrzności?!
Użytkownik: Sznajper 14.01.2007 11:44 napisał(a):
Odpowiedź na: w pełni sie z Tobą zgadza... | rzeczki
Nie możemy, dla dobra NARODU. Gdybyśmy wybudowali ŚOB stracilibyśmy wszelkie pozytywne wartości, obyczaje by upałdły, KRAJ popadłby w niewolę, a przede wszystkim nie mielibyśmy już TRADYCJI do kontynuowania, prócz warcholstwa, pieniactwa, pijactwa i lenistwa.
Dlatego musimy ją budować conajmniej jeszcze kolejne 200 lat. Trzeba uniknąć katastrofy.
Użytkownik: rzeczki 14.01.2007 12:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie możemy, dla dobra NAR... | Sznajper
Cieszę się, że pojawił się jeden głos poparcia dla mnie, iż trzeba wybudować tę światynię (szkoda tylko, że jeszcze całe 200 lat muszę czekać).
Użytkownik: Sznajper 15.01.2007 08:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Cieszę się, że pojawił si... | rzeczki
Nie wiem gdzie zobaczyłaś "głos poparcia" w mojej wypowiedzi.
Użytkownik: emaerthin 14.01.2007 12:43 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie możemy, dla dobra NAR... | Sznajper
Skąd ta wizja?
Użytkownik: MK~rulez 13.01.2007 22:18 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
ciężko jest w Kraju nad Wisłą...
Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 22:30 napisał(a):
Odpowiedź na: ciężko jest w Kraju nad W... | MK~rulez
Zdradz tajemnice gdzie jest lekko :D
Użytkownik: neutrinO7O1 13.01.2007 23:04 napisał(a):
Odpowiedź na: Zdradz tajemnice gdzie je... | rzeczki
Na księżycu. 0,166 grawitacji ziemskiej

Użytkownik: rzeczki 13.01.2007 23:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Na księżycu. 0,166 grawit... | neutrinO7O1
wiec, mysliz ze to jest powod zeby zamieszkac na kiezycu??
Użytkownik: neutrinO7O1 14.01.2007 10:47 napisał(a):
Odpowiedź na: wiec, mysliz ze to jest p... | rzeczki
Może to jest powód, żeby niektórzy politycy zaczęli modlić się o mniejsze przyciągnie w Polsce
Użytkownik: neutrinO7O1 13.01.2007 23:06 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
Nie chce się mojemu ciału wogóle na ten temat wypowiadać. Dusza zaś jest neutralna ;)

http://www.neutrum.racjonalista.pl/
Użytkownik: neutrinO7O1 13.01.2007 23:08 napisał(a):
Odpowiedź na: Nie chce się mojemu ciału... | neutrinO7O1
przepraszam. W OGÓLE
Użytkownik: Vemona 14.01.2007 22:36 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
Szczerze? Myślę, że to wyjątkowe świństwo. Jakim prawem ktoś odbiera emerytom, żeby budować kościół? Dlaczego osoby niewierzące lub innego wyznania mają finansować tak horrendalnie drogą inwestycję? Ciekawe, jak w przyszłych wyborach zagłosują emeryci, stanowiący dotychczas elektorat tych panów, czy o tym panowie senatorowie pomyśleli? Bo może się okazać, że im elektorat z głodu umrze i już do wyborów nie pójdzie.
Użytkownik: złotowłosa osa 16.01.2007 15:15 napisał(a):
Odpowiedź na: Szczerze? Myślę, że to wy... | Vemona
Zgadzam się z Vemoną. Parlament decyduje za nas. Rzeczywiście chora sprawa. Nawet moja mocno religijna babcia tak uważa.
Użytkownik: Vemona 16.01.2007 15:23 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się z Vemoną. Par... | złotowłosa osa
Co ciekawe, wielu ludzi wierzących jest przeciw takiemu rozwiązywaniu sprawy. Czy naprawdę nie można by zapytać społeczeństwa, jaki ma stosunek do tego? Czy znów są zdania, że "przypadkowe społeczeństwo" nie wie, co jest dla niego dobre? Ja naprawdę rozumiem, że katolicy chcą mieć swoje świątynie, ale dlaczego kosztem całego społeczeństwa?
Użytkownik: Bacia 16.01.2007 17:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Co ciekawe, wielu ludzi w... | Vemona
A ja do członków naszego Sejmu i Senatu skieruję słowa Cromwella, które on skierował do członków Parlamentu zwanego Długotrwałym:"Choćbyście robili jeszcze coś dobrego, siedzicie tutaj zbyt długo. Powiadam więc - odejdźcie, już chcemy was się pozbyć. Na litość boską - wynoście się!"
Cytat zaczerpnęłam z książki Ryszarda Kapuścińskiego "Cesarz".
Użytkownik: Vemona 17.01.2007 09:52 napisał(a):
Odpowiedź na: A ja do członków naszego ... | Bacia
Bardzo piękny cytat, idealny do sytuacji. :-)
Użytkownik: joanna.syrenka 25.01.2007 18:18 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
Cóż, dzisiaj Sejm zatwierdził tę poprawkę.
A co! Przecież możemy sobie pozwolić!

(Komentarz mojego kolegi: "Ja się dziwię że oni te F16 kupili. Przecież za 3 miliardy to niezłe witraże mogliby zrobić...")
Użytkownik: złotowłosa osa 04.02.2007 20:57 napisał(a):
Odpowiedź na: Cóż, dzisiaj Sejm zatwier... | joanna.syrenka
Gratulacje dla kolegi! Świetny komentarz. A witraże byłyby super!
Użytkownik: ostoja_ostojski 05.02.2007 15:30 napisał(a):
Odpowiedź na: 40 mln zł z budżetu pańs... | Drakula
To skandal! Żydzi, muzułmanie i ateusze nie muszą dawać, jeśli nie chcą. No, chyba, że żyjemy w państwie opiekuńczym, wtedy nie mamy wpływu, co się dzieje z naszymi pieniędzmi-co widać na załączonym pisiakowym obrazku. Katolików w Polsce jest dość, by zbudować świątynię z tacy.
Trzy złote od każdego - bez faryzejskich uśmiechów władzy i świątynia stoi jak ta lala!
A poza tym, zawsze lepiej zbudować świątynię niż przejeść te pieniądze!
Użytkownik: Sznajper 06.02.2007 09:47 napisał(a):
Odpowiedź na: To skandal! Żydzi, muzułm... | ostoja_ostojski
"Katolików w Polsce jest dość, by zbudować świątynię z tacy."
Święta prawda. Problem polega na tym, że ta Światynia nikomu, prócz kościelnych luminescencji, nie jest potrzebna.

"zawsze lepiej zbudować świątynię niż przejeść te pieniądze!"
Powiedz to głodnym dzieciom.
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: