Autor: Louri
Data dodania: 03.01.2016 12:56
Poprzednie: Lektury 2015r.
Następne: Lektury 2017r.
STYCZEŃ 2016
1. Ludzie na walizkach 4.5 pierwsze spotkanie z Hołownią, całkiem udane, choć on sam niewiele zabiera tu głos - parę cytatów umieściłem w czytatce Co można zrobić ze śmiercią i cierpieniem?
2. Kościół dla średnio zaawansowanych 4.0 tu już styl autora czuć, bo osobiście układał hasła i anegdoty dotyczące Kościoła. Czasem bardzo interesujące, czasem trochę mnie razi zbyt humorystyczne komentowanie bez konkretnej informacj...
Autor: ketyow
Data dodania: 27.03.2016 17:43
W ramach porządków na dysku przeklejam stworzoną kiedyś listę 10-ciu książek SF, która umieszczona była w Wiadomościach*. A było to tak...
A jednak chęć zrobienia listy SF wygrała u mnie z leniem. Część z niżej wymienionych książek czytałem dość dawno temu i szczegóły fabularne mam już zamazane, przepraszam więc za potencjalne potknięcia. Jeśli jednak tytuły aż tak wyryły się w pamięci , to najwyraźniej po prostu są tego warte. Celowo pomijam najczęściej wskazywane pozycje, czyli Władcę Pierś...
Autor: Rbit
Data dodania: 18.07.2016 14:53
LIPIEC
Rozpoczęło się nienajlepiej. 67. Ulisses (ocena: 2,0). Wymęczył mnie niemiłosiernie. Nie żeby była to powieść źle napisana, wręcz przeciwnie, napisana jest perfekcyjnie. Ale po prostu guzik mnie obchodziło, co się dzieje w fabule, erudycyjne nawiązania też mnie nie poruszyły. To książka napisana po to, by ją podziwiać. Precyzyjnie skonstruowana, ma być arcydziełem i już. Niech sobie będzie, nie zmienia to faktu, że zupełnie mnie nie obchodzi.
Wymęczony stwierdziłem, że może czas od...