Autor: Zoana
Data dodania: 24.01.2012 23:12
1. W poszukiwaniu Mahdiego - 4
Czasem warto kupić w ciemno, na kiermaszu, książkę za parę złotych, bo może się okazać, że to całkiem niezła powieść science fiction z zawiłą intrygą, szybką akcją i ciekawym zakończeniem. Najbardziej podobało mi się poczucie humoru autorki objawiające się głównie dużą dozą sarkazmu i autoironii głównej bohaterki, choć może nieco raził nadmiar wulgaryzmów.
Powiedziałabym, że książka jest rewelacyjna, gdyby nie jeden mały szkopuł. Autorka najwyraźniej umiejsco...
Autor: misiak297
Data dodania: 22.12.2017 23:58
Dziś wybraliśmy się z Lutkiem i Naszą Przyjaciółką Żonkilem do kina - jako wielbiciele Agathy Christie nie mogliśmy przegapić najnowszego "Morderstwa w Orient Expressie". Lutek był pełen zaciekawienia i oczekiwania. Żonkil i ja naczytaliśmy się wcześniej negatywnych recenzji - mimo wszystko oboje podeszliśmy do filmu z pewną dozą zaufania (ostatecznie Żonkilowi film się podobał, a we mnie raz za razem wywoływał niesmak. Najchętniej zatrzymywałbym projekcję co jakiś czas i pytał: "Co takiego?". O...
Autor: dot59
Data dodania: 29.12.2018 11:23
Morderstwo w Orient Expresie
Podejrzewam, że jeśli nie każdemu, to większości ludzi zdarzyła się kiedyś taka sytuacja: dawno temu skosztowało się jakiejś potrawy, której smak pozostał nam w pamięci, chętnie by się jej powtórnie spróbowało i oto nadarza się okazja – pojawiła się placówka gastronomiczna, serwująca tak mile wspominane przez nas danie, w nowej odsłonie wprawdzie, ale któż by się takim drobnym dopiskiem w menu przejmował? Pędzimy, zamawiamy, degustujemy i… nie posiadamy się ze zdz...
Autor: Wiadomości
Data dodania: 20.01.2023 09:03
Styczeń (motyw przewodni: przyjaźń):
1. Aksamitny Królik czyli Jak zabawki stają się prawdziwe
2. Calvin i Hobbes
3. Chłopiec z latawcem
4. Drużyna Pierścienia
5. Dzieci z Bullerbyn
6. Genialna przyjaciółka
7. Jeden dzień
8. Kot Bob i ja: Jak kocur i człowiek znaleźli szczęście na ulicy
9. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa
10. Kubuś Puchatek
11. Małe życie
12. Mały Książę
13. Myszy i ludzie
14. Nienawiść, którą dajesz
15. Pax
16. Po prostu razem
17. Rozmowy z przyjació...
Autor: ilia
Data dodania: 12.02.2023 17:28
Na początek małe podsumowanie lat 2013-2022. W tym czasie obejrzałam 777 filmów i około 150 seriali. Do czasu pozbycia się telewizora w 2017 r. oglądałam je w TV, później na komputerze z DVD, teraz też na laptopie, ale głównie z internetowego HBO Max.
Seriale - najbardziej podobały mi się:
Homeland, Luther, Demony da Vinci, Borgen (Rząd), Endeavour, Person of Interest (Wybrani), Rodzina Borgiów, Fortitude, Transporter, Wataha, Vera, Sherlock, Most nad Sundem, Gra o tron, Blindspot: Mapa zbro...