Autor: Rbit
Data dodania: 28.01.2014 22:30
1. Kapitan i wróg (3,0)
Choć obserwacje Greene'a należy uznać za trafne, a pogłębiona analiza miłości i kłamstwa zasługuje na uznanie, to sama fabuła jest strasznie wydumana i nieprawdopodobna.
2. Przygody misia Kazimierza (4,5)
3. Lato misia Kazimierza czyli Kronika wypadków wakacyjnych (5,0)
Jest recenzja: Jak Kazik stał się Kazimierzem
4. Chochoły (5,5)
Szostak czaruje językiem i stylem. Imponuje rozmachem wizji, kameralnością akcji i głęboką, choć nie rzucającą się w oczy, podbudow...