Autor: @nat@
Data dodania: 02.05.2015 16:25
1. Pamiętnik nastolatki 5
Trafił do mnie przypadkiem, bo poprzednie części czytałam jakieś 2 lata temu. Nic specjalnego, fabuła sztuczna, główna bohaterka irytująco głupiutka. Z poczucia czytelniczego obowiązku przeczytam jeszcze jedną część, ale na tym się skończy. Raczej nie polecam, chyba, że na totalne odmóżdżenie. - 3,0
2. Pamiętnik nastolatki 6
Uff, z męką ogromną, ale przebrnęłam. Wątki miłosne mdłe, aż się chce zwymiotować. Wplatane na siłę pseudo-mądre teksty podobnie. Co mnie podk...
Autor: dot59
Data dodania: 31.01.2016 21:27
Całkiem niezły miesiąc, może dlatego, że niektóre książki miałam już wcześniej pozaczynane i w konsekwencji wyszło tego ilościowo więcej.
Echo winy (4,5)
Podobnie jak w przypadku poprzednich powieści Link, nie bardzo potrafię się zdecydować, czy czytałam thriller kryminalny z mocno rozbudowanym tłem psychologiczno-obyczajowym (z naciskiem na psychologię), czy powieść psychologiczno-obyczajową, dla zwiększenia napięcia przyprawioną wątkiem kryminalno-sensacyjnym.
„Echo winy” składa się bo...