Książka | Średnia ocena |
Transplantacja (Szczerbak Jurij) |
5,75 (2 ocen)
|
Zuzanna i Pacyfik (Giraudoux Jean) |
5,50 (2 ocen)
|
Miłość doczesna (Gerhardie William Alexander) |
5,33 (3 ocen)
|
Na południe od Brazos (McMurtry Larry) |
5,26 (236 ocen)
|
Rok 1984 (Orwell George (właśc. Blair Eric Arthur)) |
5,26 (14247 ocen)
|
Wesele Kewongów (Sangi Władimir) |
5,25 (2 ocen)
|
Lot nad kukułczym gniazdem (Kesey Ken) |
5,20 (8842 ocen)
|
Na wschód od Edenu (Steinbeck John) |
5,20 (2472 ocen)
|
Złoto; Walet treflowy (Pożera Juozas) |
5,17 (3 ocen)
|
Judasz Leonarda (Perutz Leo) |
5,14 (7 ocen)
|
Patrioci (Barlow James) |
5,08 (6 ocen)
|
Paragraf 22 (Heller Joseph) |
5,07 (6203 ocen)
|
Ja, Klaudiusz (Graves Robert) |
5,06 (2866 ocen)
|
Podróżny i światło księżyca (Szerb Antal) |
5,05 (22 ocen)
|
Niewidzialny (Havliček Jaroslav) |
5,04 (24 ocen)
|
Czerwona ręka (Lunetta Mario) |
5,00 (2 ocen)
|
Drabina Jakubowa (Noyes Kathryn Johnston) |
5,00 (2 ocen)
|
Mag ze świątyni ognia (Simaszko Moris) |
5,00 (3 ocen)
|
Ocalenie (Ziernowa Rut) |
5,00 (1 ocen)
|
Przetrwają najsilniejsi (Johnson Hansford Pamela) |
5,00 (3 ocen)
|
Przywróceni życiu (Knappe Joachim) |
5,00 (1 ocen)
|
Róże na kredyt (Triolet Elsa) |
5,00 (4 ocen)
|
Smutna Wielkanoc (Torrente Ballester Gonzalo) |
5,00 (7 ocen)
|
Trzy opowieści o miłości (Kaijaks Vladimirs) |
5,00 (1 ocen)
|
Tylko dla mężczyzn (Rajnow Bogomił) |
5,00 (3 ocen)
|
Wyspy dobrej nadziei (Heinesen Andreas William) |
5,00 (1 ocen)
|
Za tobą na koniec świata (Poncela Enrique Jardiel) |
5,00 (13 ocen)
|
Zawrót głowy (Houba Karel) |
5,00 (2 ocen)
|
Żółw Taraziego (Pulatov Timur) |
5,00 (2 ocen)
|
Cud generalny: Powieść nadziei (Páral Vladimír (pseud. Laban Jan)) |
4,98 (32 ocen)
|
Zamknięte drzwi (Szabó Magda) |
4,97 (203 ocen)
|
Dwór (Singer Isaac Bashevis) |
4,96 (437 ocen)
|
Stąd do wieczności (Jones James) |
4,95 (995 ocen)
|
Szelest złotolitego brokatu (Matsubara Hisako) |
4,94 (66 ocen)
|
Piłat (Szabó Magda) |
4,94 (169 ocen)
|
Świat dla Juliusza (Bryce Echenique Alfredo) |
4,94 (8 ocen)
|
Kobieta wojownik: Wspomnienia z dzieciństwa pośród duchów (Kingston Maxine Hong) |
4,93 (7 ocen)
|
Mały Wielki Człowiek (Berger Thomas) |
4,91 (293 ocen)
|
Błogosławione piekłowędrowanie Doktora Faustusa (Gyurkó László) |
4,90 (5 ocen)
|
Rzeźnia numer pięć (Vonnegut Kurt (Vonnegut Kurt Jr)) |
4,89 (3814 ocen)
|
Stary pan (Shute Nevil (Shute Norway Nevil)) |
4,89 (31 ocen)
|
Tylko sam siebie możesz ofiarować... (Szabó Magda) |
4,88 (51 ocen)
|
Dobry żołnierz: Opowieść o miłości (Ford Ford Madox (właśc. Hueffer Ford Hermann)) |
4,88 (8 ocen)
|
Wiosna na kolei: Powieść w nowelach (Wasilewski Borys) |
4,88 (4 ocen)
|
Zerwana nić babiego lata (Smirnow Wiktor) |
4,88 (4 ocen)
|
Młode lwy (Shaw Irwin) |
4,87 (499 ocen)
|
Podróże Maudie Tipstaff (Forster Margaret) |
4,87 (30 ocen)
|
Miłość niejedno ma imię (La Mure Pierre) |
4,87 (227 ocen)
|
Młyn Bałtaragisa czyli Co się ongiś działo w Paudruwiskiej Krainie (Boruta Kazys) |
4,86 (18 ocen)
|
Obsługiwałem angielskiego króla (Hrabal Bohumil) |
4,86 (1230 ocen)
|
Biedny Ioanide (Călinescu Gheorghe) |
4,86 (7 ocen)
|
Pan nadchodzi (Torrente Ballester Gonzalo) |
4,86 (7 ocen)
|
Wichura (Torrente Ballester Gonzalo) |
4,86 (7 ocen)
|
Spuścizna (Singer Isaac Bashevis) |
4,85 (497 ocen)
|
Mircea (Devi Maitreyi) |
4,85 (23 ocen)
|
Lampart (Lampedusa Giuseppe Tomasi di) |
4,84 (377 ocen)
|
Pogoda dla bogaczy (Shaw Irwin) |
4,84 (502 ocen)
|
Klaudiusz i Messalina (Graves Robert) |
4,84 (1142 ocen)
|
Porwanie doñi Agaty (Pausewang Gudrun) |
4,84 (70 ocen)
|
Autostrada (Smith Trevor Dudley (pseud. Elleston Trevor, Hall Adam, North Howard)) |
4,83 (12 ocen)
|
Dziwny świat Tomasza Nipernaadiego (Gailit August) |
4,83 (3 ocen)
|
Książę (Barbu Eugen) |
4,83 (3 ocen)
|
Święty (Thurzó Gábor) |
4,83 (12 ocen)
|
Wiry (Wentcel Elena (Wencel J. S., pseud. Grekowa Irina, Griekowa Irina)) |
4,83 (3 ocen)
|
Kocia kołyska (Vonnegut Kurt (Vonnegut Kurt Jr)) |
4,83 (2890 ocen)
|
Noc w Lizbonie (Remarque Erich Maria (właśc. Remark Erich Paul)) |
4,82 (475 ocen)
|
Zawód: Kobieta (Páral Vladimír (pseud. Laban Jan)) |
4,82 (22 ocen)
|
Świniobicie (Szabó Magda) |
4,81 (92 ocen)
|
Ciężki piasek (Rybakow Anatolij (Rybakow Anatol) (właśc. Aronow Anatolij)) |
4,81 (36 ocen)
|
Opowieści starego Kairu (Mahfuz Nadżib (Mahfūz Najīb)) |
4,80 (177 ocen)
|
Układ (Kazan Elia (właśc. Kazanjoglous Elia)) |
4,79 (326 ocen)
|
Mag (Fowles John) |
4,78 (1493 ocen)
|
Skazańcy (Dimow Dimityr) |
4,78 (9 ocen)
|
Igor Sawwowicz (Lipatow Wil) |
4,75 (4 ocen)
|
Nie wygra się z miłością (Lipatow Wil) |
4,75 (6 ocen)
|
Ofelia; La vie en rose (Morweiser Fanny) |
4,75 (6 ocen)
|
Ogród rodziny Finzi-Continich (Bassani Giorgio) |
4,75 (8 ocen)
|
Potentaci (Druon Maurice (Kessel Maurice)) |
4,75 (8 ocen)
|
Raj (Dennis Patrick (właśc. Tanner Edward Everett III)) |
4,75 (10 ocen)
|
Zawieszenie (Anglade Jean) |
4,75 (2 ocen)
|
Kot (Simenon Georges) |
4,74 (39 ocen)
|
Świat czarów (Davies Robertson) |
4,74 (23 ocen)
|
Opowieść podręcznej (Atwood Margaret) |
4,73 (1360 ocen)
|
Barbarzyńskie zaślubiny (Queffélec Yann) |
4,72 (49 ocen)
|
Niecierpliwość serca (Zweig Stefan) |
4,72 (218 ocen)
|
Zacisze pana Bone (Forster Margaret) |
4,72 (9 ocen)
|
Ściana (Haushofer Marlen) |
4,72 (70 ocen)
|
Królewskie węże (Holdosi József) |
4,71 (7 ocen)
|
Piąta osoba dramatu (Davies Robertson) |
4,69 (47 ocen)
|
Spotkajmy się w zielonej dolinie (Warren Robert Penn) |
4,69 (8 ocen)
|
We władzy ojca czyli O wychowaniu pasterza (Ledda Gavino) |
4,69 (8 ocen)
|
Ludzie w hotelu (Baum Vicki) |
4,67 (23 ocen)
|
Wzgórze (Rigby Ray) |
4,67 (23 ocen)
|
Statek wdów (Wentcel Elena (Wencel J. S., pseud. Grekowa Irina, Griekowa Irina)) |
4,67 (3 ocen)
|
Wędrówki dyletantów: Z zapisków porucznika rezerwy Amirana Amiłachwariego (Okudżawa Bułat) |
4,67 (6 ocen)
|
Wiejski Sherlock Holmes (Lipatow Wil) |
4,67 (3 ocen)
|
Mansarda (Haushofer Marlen) |
4,66 (16 ocen)
|
Lwiątko (Škvorecký Josef) |
4,65 (30 ocen)
|
Mój Giovanni (Baldwin James) |
4,65 (87 ocen)
|
Udręki wyobraźni (Páral Vladimír (pseud. Laban Jan)) |
4,65 (17 ocen)
|