Autor: Małgorzata_
Data dodania: 12.01.2024 16:29
STYCZEŃ
1. „Księgarnie i kościopył” Travis Baldree - ocena: 4 - Prosta, ciepła obyczajówka w klimacie fantasy.
2. „Metody leczenia drakonidów” Joanna W. Gajzler - ocena: 4 -Niezobowiązująca lektura na zimowy wieczór.
3. „Mszczuj” Katarzyna Berenika Miszczuk - ocena: 3,5 - Książka nie podobała mi się tak bardzo jak poprzednie części. Akcja toczy się w niej powoli i nudno.
4. „Tęsknica” Anna Sokalska - ocena: 3,5 - Nostalgiczna opowieść o przemijaniu i tęsknocie, osad...
Autor: Rbit
Data dodania: 14.03.2024 21:39
MAJ
Otto von Bismarck (4,5)
Solidna pigułka biograficzna w klasycznej formie, z naciskiem na drogę polityczną bohatera. Bismarck jawi się jako zręczny polityk i świetny taktyk. Jednocześnie kiepski strateg i małostkowa kanalia.
Wojna i terpentyna (5,0)
Relacje Flamandów z Walonami, I Wojna Światowa, trudy życia na początku XX w., malarstwo... Ale przede wszystkim to opowieść o odkrywaniu przez wnuka życia dziadka i próbie jego zrozumienia.
Wrony (4,0)
Niby krótko, powierzchownie, bez p...