Autor: Monika.W
Data dodania: 12.07.2011 19:19
2023 Jon Fosse
2022 Annie Ernaux
Lata, ocena: 3,5
2021 Abdulrazak Gurnah
Powróceni, ocena: 4
2020 Louise Gluck
2019 Peter Handke
2018 Olga Tokarczuk
Księgi Jakubowe, ocena: 5,5
Podróż ludzi Księgi, ocena: 5
Prowadź swój pług przez kości umarłych, ocena: 4,5
Bieguni, ocena: 4
E. E., ocena: 2,5
2017 - Kazuo Ishiguro
Okruchy dnia, ocena: 5
Pogrzebany olbrzym, ocena: 4,5
2016 - Bob Dylan
2015 - Swietłana Aleksijewicz
Czarnobylska modlitwa: Kronika przyszłości...
Autor: Monika.W
Data dodania: 06.01.2023 08:43
STYCZEŃ
1. Słoneczne wino
2. Jakiś potwór tu nadchodzi
3. Green Town
Przeczytałam grubaśny tom - Green town, w Biblionetce jako pozycja 3 z w/w listy. Według opisu obejmuje: Słoneczne wino; Pożegnanie lata; Letni ranek, letnia noc;
Jakiś potwór tu nadchodzi.
Dużo realizmu magicznego, bardzo dużo, za dużo. Zniknął pod nim urokliwy opis Illinois, który miał być.
Louri sugerował, że może problemem jest tłumaczenie - to nowe wydanie ma nowych tłumaczy w miejsce mistrzyni Przedpełskiej-Tr...