Dodany: 26.12.2013 18:16|Autor: Gusia_78
Książka roku 2013
Jak co roku serdecznie zapraszam wszystkich do stworzenia prywatnego rankingu najlepszych książek przeczytanych w danym roku.
Moje typy:
Literatura faktu
Prowadzący umarłych: Opowieści prawdziwe: Chiny z perspektywy nizin społecznych (Yiwu Liao) (5,5)
Sześć pięter luksusu: Przerwana historia Domu Braci Jabłkowskich (Łazarewicz Cezary) (5,5)
Wywiad z władzą (Fallaci Oriana) (6)
Literatura popularnonaukowa
Cichociemni: Elita polskiej dywersji (Śledziński Kacper) (5,5)
Pakt Ribbentrop-Beck (Zychowicz Piotr) (5,5)
Biografia/autobiografia
Kapelusz cały w czereśniach (Fallaci Oriana) (6)
Miłość z kamienia: Życie z korespondentem wojennym (Jagielska Grażyna) (5,5)
Audiobook
Popiół i żar (McCourt Frank) (5,5) audiobook
Niezwyciężony (Lem Stanisław) (5,5) audiobook
Grona gniewu (Steinbeck John) (5,5) audiobook
Szczęśliwego Nowego Roku!