Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
No właśnie widzę, że dość gładko idzie :)
Dziękuję! A gdy wspomniałaś OTW, zrozumiałem, dlaczego wyginęły mamuty. Po prostu dodały swoją masę do gwiazdki i nagle powstała czarna dziura, która je wessała. ;-)
Co prawda według mojej najlepszej wiedzy autorem słów w pierwszym przypadku jest Kaczmarski, ale o te właśnie utwory z programu "Raj" nam chodziło (choć może za Emkawu nie powinienem się wypowiadać).
Reniu! Bardzo dziękuję za całokształt opieki konkursowej. Jeśli typowy organizator jest choćby w połowie tak uciążliwy, jak ja, to musiała być to ogromna praca społeczna. Za to jakie dobre mieliśmy intuicje z tym DOBRYM DUSZKIEM konkursowym! I oto twierdzisz, że będziesz pojawiać się i znikać. :-)
Czajeczko! Bardzo dziękuję za (chwilowe, ale za to skuteczne) przekonanie mnie do konkursów. No i oczywiście za końcowe, bezpieczne prowadzenie do portu, tj. raju. A podpórki wielce apetyczne! Motyw przewodni niemal najlepszy: wszak Sowa wspiera mnie, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Gdy jednak w końcu wymyślą, że powinny też być takie z czajką (dobrze: z Czajką), daj mi znać. :-)
Syndrom sztoholmski Ucieleśnienie syndromu limskiego Zaginione dzieci Krzyk o pomoc nota wydawcy Wyprawa do wnętrza dziecka. itd... - od razu zastrzegam, że nie znam tych rzeczy zupełnie, ale wrzuciłam tu w 'szukaj przez Google', na pewno znajdziesz tam o wiele więcej, seryjnego nie sprawdzałam, bo pewnie gdy się wpisze, to wyników będzie mnóstwo. Natomiast znam jedynie to z okładki i to jest syndrom na wesoło i na mądrze - polecam.
Lapidarium III (5) - tradycyjnie bardzo dobre, niestety do kolejnych części w tej chwili nie mam dostępu Dziewice konsystorskie (5) - z bólem serca stwierdzam, że Boy ma tu sporo racji Władca Bestii (4) - trochę science fiction, trochę western, z przewagą tego drugiego. Fajnie się czyta, ale nie ma tu nic odkrywczego, ani oryginalnego, poza tym akcja pod koniec strasznie przyspiesza, jakby autorka chciała szybko skończyć Wystarczy (4) - ...
Zaledwie sto lat temu dowiedzieliśmy się, że nic nie może się poruszać szybciej od światła. Odkrycie to pozbawiło nas wprawdzie złudzeń w kwestii realizacji marzeń o dalekich podróżach międzygwiezdnych, wyprawach w przeszłość i natychmiastowej teleportacji, ale stało się także podstawą dalszego rozwoju nauki i wielu praktycznych zastosowań, które ułatwiają nam życie. Niedawne doświadczenia przeprowadzone przez zespół profesora Güntera Nimtza dowo...
Reniu, dziękuję za wspaniałą pracę organizacyjną, którą wykonywałaś podczas planowania i prowadzenia konkursów. Asiu - trzymamy kciuki :)
A jednak jeszcze w 2012 udało się skończyć Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki (przy okazji jako element akcji czytania własnych książek). Trudno o jednoznaczną ocenę, na pewno dużym plusem jest dla mnie jej iberyjskość, na którą teraz dość mocno choruję. Z jednej strony szelmostwa zaczynają nużyć, z drugiej - jednak mocno wciągają. I to zakończenie, takie nieprzewidywalno-przewidywalne... Ostatecznie piątka.
Dziękuję bardzo za konkurs, czułam się jak w raju! Laureatom serdecznie gratuluję! Podpórki wspaniałe :)
szukam romansów z seryjnym mordercą, albo syndromem sztokholmskim (byle nie biografie :))
Rzeczywiście, to jest błąd w kodzie. Elfa mam prośbę: zgłaszaj mi takie błędy prywatnie, nie na forum. Mniejszy stres dla programistów.
Mój grudzień: Tajemniczy uśmiech - 4.0 Zdążyć przed zmrokiem - 5.5 Azazel - 4.5 Gambit turecki - 4.5 Geneza - 5.0 Boże Narodzenie w Lost River - 4.0 oraz w ramach akcji "Grudzień z Christie" : Słonie mają dobrą pamięć - 4.0 Noc w bibliotece - 4.0 Tajemnica gwiazdkowego puddingu - 4.0
Moje grudniowe wspomnienia czytelnicze (chyba już żadnego tytułu nie dopiszę) to: 1 Niedziela na wsi - powtórka. Zmiana z 5 na 5+ - jest recenzja (akcja: grudzień z Christie) 2 Zakochany jeniec - 4 3 Rendez-vous ze śmiercią - powtórka, bez zmian 5 - jest czytatka (akcja: grudzień z Christie) 4 Braterstwo krwi - 2+ - jest czytatka 5 Przygody kota Bibelota - 5 - dziękuję Biblionetkołaju 6 Słowa i światy: Rozmowy Janiny Koźbiel - 5 - jest...
Rushdie napisał jak dla mnie jedną dobrą książkę - "Czarodziejkę z Florencji". Są książki które nie wymagają znajomości tematu a mimo wszystko są dobre. "Szatańskie Wersety" są dla mnie niestety tylko szatańsko wulgarne ale przyznam, że jest to mój subiektywny odbiór.
Więcej w tym roku już nie będzie: Rozbite okno (5) Bóg urojony (6) Twój cień (3,5) Echo w płomieniach (5) Nadzieja (5) (wędrująca książka) ...tym razem limeryki (5) I ja, i Franuś (4,5) Zaginiony symbol (2)
Dla dorosłych: Golem - 4.0 Nocni wędrowcy - 4.5 Ostatnie życzenie - 5.0 Szopka - 5.0 Spuśćmy psy (Jennings Maureen) - 5.0 Święty od ćpunów (Kotliński Michał) - 4.0 Tajemnica gwiazdkowego puddingu - 4.0 Dla dzieci: Skrzydła - 5.0 Felix, Net i Nika oraz Świat Zero: Tom 2: Alternauci - 4.5 Agnieszka opowiada bajkę - 4.5 Kolczatek - 4.0 Chcę mieć przyjaciela - 4.5 Niebieska dziewczynka - 3.0 Przygoda na balkonie - 4.0 Zaczarowana ...
Myślę, że w styczniu coś się zorganizuje. :)
Trzeci tom bestsellerowej serii "noir". W tomie tym poznajemy m.in. przygody Topedo w "starej ojczyźnie", co można zrobić dla starego przyjaciela, sposoby cyngli na opiekę nad niemowlakiem i w jaki sposób pomóc szczęściu w wyścigach konnych. [Taurus Media, 2010]
Komiks uznawany za najlepsze dzieło z gatunku "noir", którego akcja dzieje się w Stanach w roku 1936, a głównym bohaterem jest gangster-emigrant z Włoch, Luca o pseudonimie Torpedo. Tom obejmuje pierwsze trzy albumy oryginalnego wydania. Seria zamknie się w pięciu albumach zbiorczych. [Taurus Media, 2009]
Zbiorcze wydanie historii Sci-Fi autorstwa A. Segury ("Burton i Cyb") - scenariusz oraz J. Berneta ("Torpedo") - rysunki. Komiks opowiada o przygodach policjantów ze specjalnego oddziału patrolującego kanały pod wielką Metropolią, a wszystko to z tytułowym potworem w tle. UWAGA: komiks przeznaczony dla dorosłego czytelnika! [Taurus Media, 2011]
Album zawierający dokończenie detektywistyczno-mistycznej przygody Hectora Umbro. Komiks zawiera 2 i 3 tom oryginalnej historii. [Taurus Media, 2010]
PS. Podpórki cudowne!!! Można robić na zamówienie? Chciałabym taką z syrenką... :)
Tajemnicze zniknięcie przyjaciel zmusza Hectora Umbro do poprowadzenia poszukiwań na własną rękę. W ich trakcie odkrywa, iż nie znał swego kolegi tak dobrze jak mu się wydawało... a otaczający nas świat nie jest do końca taki jaki nam się wydaje... [Taurus Media, 2009]
Czajko! Dziękuję za konkurs, wbrew pozorom trudny nie był, a jestem bardzo dumna z liczby uzyskanych przeze mnie punktów. Przy okazji powtórzyłam sobie - i wreszcie oceniłam - "Zbyt głośną samotność", a Puchatek się czyta :)
Nie dziwię się. Jak rozszyfrowałam "Lalkę" to moja pierwsza myśl: "Niemożliwe!!!". Z "Trzema panami" miałam szczęście bo czytałam niedawno :)
Nie, że słaba to bym nie powiedziała. Po prostu tom 3 był moim zdaniem znacznie gorszy od tomu 1. Ale 4,5 i tak dostał. :) Teraz przed nami tom 2. Nie po kolei czytamy, ale za to za darmo, z biblioteki. Coś za coś.
Grudzień był całkiem przyjemny w czytaniu: Enigma - 4 Handlarz kawą - 3,5 www.1939.com.pl - 5 www.1944.waw.pl - 5 Hanemann - 4,5 Aparatus - 4 Major - 5 Tumbo z Przylądka Dobrej Nadziei - 4,5 Tumbo nigdy nie zazna spokoju - 5 Ominąć święta - 4 I ominęli Emaus - 3,5 www.ru2012.pl - 5 Cesarz Nihon-Ja - 5 Mróz - 5 Zaginione historie - 5 Wicekról Ouidah - 3 Upał (74%) - 4,5 Pod piracką flagą - 4,5 Pseudotoster i inne perypetie - 4...
W moim przypadku akcja "Grudzień z Christie" zakończyła się 3 książkami tej autorki: Niemy świadek Słonie mają dobrą pamięć Zło czai się wszędzie
Użytkownicy polecają:
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)