Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ktrya - może dasz małą podpowiedź do dusiołka 1 ??? :-)))
Fortune – nazwisko, które zobowiązuje. Synonim przywilejów, władzy i bogactwa. "Jestem w ciąży… a moje małżeństwo? Zobaczymy..." Savannah Perez, żona ranczera Małżeństwo Savannah i Cruza Perezów, właścicieli rancza La Esperanza, przechodzi kryzys. Savannah czuje się zaniedbywana przez męża. Dba o dom, opiekuje się pięcioletnim synkiem i prowadzi księgi rachunkowe rancza. Źle znosi drugą ciążę, jest osłabiona i zmęczona nadmiarem obowiązków...
Anglia, okres regencji. Nie miała nic do stracenia i niczego nie ryzykowała. Wiodła tak nieciekawe i przygnębiające życie, że każdą odmianę powitałaby z zadowoleniem. A co dopiero taką, jaką zaoferowała jej osoba znana i popularna w kręgach arystokracji. Po śmierci rodziców Constance Woodley została praktycznie bez środków do życia i z konieczności zamieszkała u krewnych. Wyręczała ciotkę w prowadzeniu domu, pomagała dwóm młodym kuzynkom. S...
Dzisiaj ostatni dzień roku. Był całkiem udany ze względu na lektury. Trafiłam na wiele dobrych (co najmniej!) książek, nowych autorów, przeczytałam parę tytułów, których od dawna byłam ciekawa. Lista książek przeczytanych w 2009 roku: STYCZEŃ 1. Kalamburka 2. Zegar słoneczny 3. Podróż z małym bagażem 4. Wszystko czerwone 5. Tamten człowiek LUTY 6. Naznaczeni błękitem: Część 1 + Naznaczeni błękitem: Część 2 7. Kamień na szczycie 8...
Dziękuję za miłą konkursową zabawę, Czajko! :)
Próbuj dalej, może jest Ci to pisane? Początki bywają trudne, ale nie zrażaj się, ładnie wyszło.
Mnie też biblionetkowe polecanki nie działają. Wczoraj i dzisiaj czekałam po pół godziny i nic! W poprzednich miesiącach działały bez zarzutu. Oby Nowy Rok przyniósł poprawę!
Przeczytałam tę książkę w święta... w dwa dni. Czyta się ją łatwo i szybko. Zresztą nie jest długa. Zawiera dużo zdjęć, co dla osób nieznających tego rejonu świata jest bardzo pomocne przy „widzeniu” opisywanej akcji. A więc Robert wsiada na rower w Wuxi w Chinach i tak sobie jedzie kolejno jeszcze przez Wietnam, Kambodżę i Laos. Do Europy wraca już z Tajlandii. Zajmuje mu to kilka dobrych miesięcy 2004 roku. Trasa, jaką pokonał na rowerze i w...
Będziesz na kuligu? Zazdroszczę Ci. Podobno zimą jest tam urokliwie, musisz koniecznie porobić zdjęcia i przynieść je na styczniowe spotkanie. A Kotarz i Muńcuł ośnieżone na pewno będą wyglądać bajkowo! Bacówkę oglądałam tylko z zewnątrz, byłam w D.W. "Cieplik". Nie jadłam miodu, pasieki wtedy nie zauważyłam, może powstała później. Rozmawiałam z sympatycznymi mieszkańcami osady, gdy gromadnie pojawili się w momencie przyjazdu sklepiku na kółka...
Widząc lektury, nie zakładałem, że ta 7 oznacza wiek. Ale Aguti ma 9 lat! Patrząc, jak jej poszło, z jednej strony czuję się mały i głupi, z drugiej -- zastanawiam się, skąd się bierze takie dzieci. :-)
Brytyjskim podziemiem przestępczym rządzą bezwzględne gangi. Kiedy dwa z nich wszczynają wojnę o wpływy, fala przemocy zalewa ulice. Policja potrzebuje informacji, ale gangsterzy potrafią dobrze strzec swoich tajemnic. Tylko jedna osoba ma znajomości pozwalające na podjęcie próby infiltracji najbardziej niebezpiecznej grupy przestępczej ze wszystkich. To James Adams, piętnastoletni agent CHERUBA. CHERUB to tajna organizacja wywiadowcza, szkolą...
Alternatywne polecanki nie powinny przeszkadzać w działaniu tych biblionetkowych (w każdym razie nie przeszkadzały, gdy ich kiedyś używałam). Ostatnio rzeczywiście biblionetkowe polecanki raz się włączały, raz nie. Sprawdzałam od czasu do czasu, ciągle pokazywało się polecenie, by korzystać dalej z Biblionetki i wrócić do polecanek za kilka minut. Myślałam, że to może zależeć od komputera (po kilku dniach takich trudności skorzystałam z innego i ...
Pustynia miłości 5 Dyktanda czyli... W jaki sposób wujek Staszek wówczas Michasia - dziś Michała - uczył pisać bez błędów 4,5 Ostatnia cyganeria 4,5 Lady Susan; Watsonowie; Sanditon 4,5 Od Talesa do Sartra: Wiersze filozofów 4 Olga Boznańska: [1865-1940] 5 Pollyanna (powtórka) 5 Pollyanna dorasta (powtórka) 4,5 Na zakręcie: Agnieszka Osiecka we wspomnieniach 5
Książka "Jak zostać Dobrym Magiem, a nie Złym Czarownikiem" jest doskonałym przewodnikiem w procesie samorozwoju, swoistą "instrukcją obsługi umysłu". Porusza zagadnienia relacji między ludźmi, socjotechniki, samoświadomości, sztuki twórczego, osobistego myślenia i zadawania pytań. "Artur posługuje się przypowieściami, przykładami i paradoksem, przez co książka daleka jest od poradnikowego gadulstwa. W książce nie znajdziemy zbyt wielu gotow...
2. Czyżby to Gwiazdkowy prezent ? A jak nie to, pewnie jakaś inna książka Meg Cabot.
Grudzień - jeden z lepszych - czytelniczo - miesięcy :) Łaskawe (4,5) Miłość, ciekawość, prozac i wątpliwości (4) Anna, Hanna i Johanna (4) Doktor Żywago (4) Kot z jadeitu (3) P.S. Kocham Cię (3,5) Elisabeth i Katarina (4,5) Zgoda na siebie: Psycholog o uzależnieniach (5,5) Przemija postać świata (5,5) BEX@: Korespondencja mailowa ze Zdzisławem Beksińskim (6)
1. William Baucke: Niezwykła przyjaźń (A Quaint Friendship) 2. Henry Lapham: Pewien sierżant policji (A Member of the Force) 3. Alfred A. Grace: Kartofle (Te Wiria's Potatoes) 4. Alfred A. Grace: Ngarara (The Ngarara) 5. Lady Barker: Święto Bożego Narodzenia (Christmas Day in New Zealand) 6. Alice F. Webb: Patriota (The Patriot) 7. John A. Lee: Nieludzkość ludzi wobec ludzi (Man's Inhumanity to Man) 8. Roderick Finlayson: Drzewo totara (Th...
Mój grudzień: • Czarownice z Salem Falls (4) • Sprawiedliwość jest kobietą (5) • Noc w bibliotece (4) • Whitney, moja miłość (2) • Powtórka ze śmierci (4) • Pod szczęśliwą gwiazdą (4) • Ptak bez skrzydeł (4) • Rudy Orm (5,5) Aktualnie czytany Olaf syn Auduna tom 2.
Przeczytane w grudniu: Cesarz (4) Posłaniec (4) W pogoni za Harrym Winstonem (2) Skorpion: Opowiadania egipskie (4) Camping (2) Alicja w Krainie Czarów (6) O tym, co Alicja odkryła po drugiej stronie lustra (6) Czuły barbarzyńca: Teksty pedagogiczne (4) Nowy wspaniały świat (4) Śmieszne miłości: Anegdoty melancholijne (6) Dwa słodkie aniołki (3) Kochanek Wielkiej Niedźwiedzicy (4) Otchłań zła (3) W trakcie Dogonić tęczę
Książka "Między imperium a świętą Rosją" poświęcona jest genezie narodzin imperialnej doktryny rosyjskiej. Zawarte w niej wyniki badań, których okres obejmuje wieki od XI do XIX, wykazują związki rosyjskiej doktryny imperialnej z prawosławiem, mistyką caratu, staroobrzędostwem. Ukazują korzenie imperializmu rosyjskiego w doktrynie politycznej Bizancjum oraz wpływ na jej kształtowanie słowianofilstwa. Na bazie poczynionych ustaleń wyjaśniona zosta...
W chwili kiedy to piszę mam piętnaście lat i jestem zafascynowana muzyką poważną. Moim zdaniem jest niesamowita, zupełnie inna niż ta, którą przyjęło się teraz słuchać, wyjątkowa. Myślę, że muzyka poważna potrafi oddać niektóre emocje dokładniej niż słowa. Od siódmego roku życia gram na pianinie i moim marzeniem jest kontynuować naukę w liceum muzycznym, co jednak będzie niemożliwe z przyczyn o których nie chcę się tu rozpisywać. Nie odrzucam inn...
Tak :)
Podobają mi się w całej serii wszystkie wprowadzone poboczne wątki, choć momentami za dużo jest tych drugoplanowych bohaterów, a za mało tych głównych. Sam wątek Poppy i Fletcha poprowadzony jest dosyć ciekawie, ale opis z okładki jest trochę niezgodny z treścią książki ;)Ogólnie jak dla mnie na 4 :)
Przeczytane w grudniu: - Tłumacząc się z tłumaczenia - O przekładzie na przykładzie: Rozprawa tłumacza z "Europą" Normana Daviesa Bardzo interesujące, zachęciło mnie przy okazji do czytania książek Normana Daviesa, postaram się po nie kiedyś sięgnąć. - Chwała córy królewskiej Całkiem sympatyczna książka. Przy okazji widać trochę po niej, jak różne od polskiego podejście do wydarzeń historycznych mają Brytyjczycy. - Śmierć pięknych saren - ...
Podobnie jak Wy czułabym się okropnie czytając myśli których Kurt nie chciał nikomu przekazać. Kolejnym faktem jest, że kasa idzie do Love (a z całego serca jej nie cierpię!). Ona sprzedaje Kurta na każdym kroku choć on nie lubił komercji... Jednym słowem myślę, że nie trzeba czytać "Dzienników" żeby stwierdzić iż był niezwykłym człowiekiem...
- Suzie i Cezar (Christina Ricci i Johnny Depp) z filmu "Człowiek, który płakał" - nie wiem dlaczego, coś mnie poruszyło w tym dziwnym związku - Nola i Chris (Scarlett Johansson i Jonathan Meyers) z filmu "Wszystko gra" - to można nazwać chorą miłością, ale znowu nie wiem dlaczego bardzo mi się spodobało, dosyć oryginalne
Ja niestety nie dotrę - PKP skutecznie zniechęca mnie do podróżowania, więc nie przyjadę z Poznania. Życzę Wam jednak miłego spotkania, a Adze - udanej podróży.
3. Jak Grayer, to może "Niania w Nowym Jorku"?
I jeszcze 2 fragmenty prezentowe przypomniałam/znalazłam 2. Odłożył plakat na bok i wyciągnął ku mnie prezent dla mnie. -Teraz ty otwórz mój. Nadal czując się okropnie, rozwiązałam srebrną wstążkę z paczki, którą mi postawił na kolanach. Myślałam o swoim nieudacznictwie. Jest tylu sprzedawców na eBay... Jak ja zdołałam kupić coś dla M. od. M? (...) A potem otworzyłam pudełko z prezentem od M. dla mnie i aż sapnęłam. Bo w środku był Militar...
Moje dwa dni temu działały, ale to mogły - musiały! - być wygenerowane wcześniej, a nie pamiętam, kiedy je generowałam. A dzisiaj nic, zbiesiły się i nie działają.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)